Consumate 4

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat un articol cu consumate, deoarece prefer sa strang cat mai multe produse. Nici de data asta nu sunt mai prejos :)) caci iar am umplut o sacosa.
P.S: am uitat sa fac poze pe categorii si am aruncat gunoaiele, asa ca voi vorbi despre fiecare in parte,doar ca fara poze.


I.Produse pentru par : 4

1. Nivea Diamond Gloss : a fost un sampon ok, curata si lasa parul curat. Are si un miros tare placut.👍
2. Langhind Madchen : sper ca am scris cum trebuie :)). Este un sampon cu aroma de cocos..nu face cine stie ce dar la 10 lei cat am dat pe el nici nu ma asteptam.In schimb,mirosul e delicios. Il gasiti la DM.
3. Garnier Botanic Therapy cu ulei de argan si merisoare pentru par vopsit : mi-a placut foarte mult cum a spalat si a lasat parul. Are o formula blanda cu parul siajuta la mentinerea indelungata a culorii
parului.👍
4. Masca de par de la Garnier : minunata. Am mai spus despre ea cat imi place..pacat ca se gaseste doar in cutiile cu vopsea de par.👍

II. Produse pentru ten : 14

1. Demachiant pentru ochi de la Elmiplant : desi curata mega fain machiajul ochilor, mie imi irita ochii. Pacat, caci imi place mai mult decat cel de la Nivea.

2. Mostra crema regeneratoare Marionaud : e destul de grasa si se potriveste unui ten matur/uscat.

3. Buretel Konjac de la DM : a fost destul de ok si la un ret mai bun decat cel de la Sephora : 15 lei in loc de 30.👍

4. Buretel de machiaj : l-am folosit de doua ori si nu mi-a placut deloc asa ca bye bye.👎

5. Masca de fata cu carbune si zahar de la Freeman : in afara ca da senzatia de caldura pe ten, nu mi s-a parut grozava.Tot pe cele de la 7th Heaven le prefer.👎

6. Dischete demachiante de la Bella : sunt buniciele, dar tot pe cele de la Clinique le prefer. 👍

7. Lotiune tonica ecobio Fiori de magnolia : am cumparat-o anul trecut dinItalia si a fost destul de blanda cu tenul,plus ca are siun miros proaspat de flori.👍

8. Masca de fata cu avocado de la 7th Heaven : ramane the best.👍

9. Servetele demachiante mini de la Sephora cu apa de cocos : MI - NU - NA - TE!!! Chiar daca a fost doar o mostra, cele doua servetele si-au aratat calitatile.👍

10. Demachiant de ochi micelar de la Nivea : nu ii grozav, nu o sa il recumpar.

11. Crema de ochi de la Cosmetic Plant : imi place.Sunt deja la al doilea tub.👍

12. Gel de curatare de la L'Oreal : si-a facut bine treaba, dar nu as mai da 40 lei pe el. Sunt si alte geluri care fac acelasi lucru la un pret mai avantajos.

13. Tus de ochi de la Catrice si Bourjois : nu imi plac deloc, sunt tip carioca si in orice mod incerc sa le folosesc nu functioneaa deloc. Iar cel de la Bourjois ii absolut jalnic > uscat, fara culoare, iasa greu si putin produs, iar la cei 50 lei aruncati pe el sunt extrem de dezamagita. Asta ma tine departe in continuare de produsele Bourjois.👎👎

14 Concealer Maybelline Age Rewine : 👍👍. Doar atat am de zis.

III. Produse de ingrijire cororala / orala : 5

1. Lotiune de corp cu lavanda de la Athenas Treasures : am avut si untul de corp. Nu au fost grozave, dar fiind produse grecesti, le dau like. :) 👍

2. Spuma de ras de la Balea cu aroma de grapefruit : foarte tare treaba asta, nu rade ea chiar cum trebuie, dar merita luata. Are un miros demential si a costat doar 3 lei.👍

3. Gel de dus Dove : 👍

4. Deodorant Dove : 👍. Face fata cu brio la temperaturile ridicata.

5. Apa de gura Colgate Plax : nu m-a incantat.👎

IV. Ingrijirea Unghiilor : 3

1. Oja albastra : o am de cel putin 8 ani, nici nu mai stiu cum se numeste :)).

2. Top Coat de la Farmec : a fost foarte bun, imi rezista manichiura pana la 7 zile. Il arunc desi mai are de vreo 5 aplicari pentru ca s-a ingrosat si nu se mai intinde cum trebuie pe unghii.

3. Oja transparenta de la Gabrini : acelasi fenomen cu top coat-ul.

Si gata si cu consumatele..ma pregatesc de urmatoarele :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect