Consumate 1

     
     Buna! Astazi va voi arata ce produse am reusit eu sa termin in aceasta perioada..nu sunt foarte multe,deoarece reusesc destul de greu sa termin ceva. Am obiceiul sa cumpar mai mereu cate ceva nou pe care il incep,iar apoi uit de ceea ce aveam inceput deja 😄
     Gelul de dus de la Balea cu Vanilie si Cocos mi s-a parut a fi cea mai apetisanta aroma pe care o au..toate aromele lor imi plac,dar asta..e absolut divina. Eu sunt innebunita dupa vanilie si cocos si probabil de asta imi si place asa mult acest gel. Are o textura placuta, face spuma cata trebuie..atat ca mirosul nu prea rezista pe piele,doar in baie continua sa se simta chiar si dupa jumatate de ora de la dus.
      Sapunul crema de la Balea cu Masline si Lamaie Verde este foarte placut ca si consistenta si efect, nu usuca pielea si o lasa  catifelata. Are  si un miros foarte racoritor si mi-a placut mult.E a doua oara cand l-am luat in varianta asta.
     Balsamul de buze de la Farmasi cu vitamina A l-am cumparat special in varianta aceasta pentru a-mi proteja buzele de soare pe perioada verii. Este un produs destul de gras, dar care intra repede in piele,lasand buzele moi. Mi-a fost de mare ajutor intreg sezonul cald si il voi recumpara,mai ales ca este si foarte accesibil la pret, in jur de 5 lei.
     Crema de fata pentru ten uscat de la Bioten am folosit-o primavara si vara, si, desi am un ten mixt spre gras,mi-a placut cat de catt. Are o textura lejera, care nu incarca tenul si intra repede in piele. Intradevar, dupa cateva ore tenul meu incepea sa luceasca si de aceea am decis ca nu o voi recumpara.
     Spray-ul fixativ Nivea Diamond Gloss Care, este un produs pe care il indragesc mult, are o textura ce nu incarca parul deloc si pentru puterea medie pe care o are rezista foarte bine..in jur de -8 ore.
    Solutia de curatat pensule de la Ebelin, este cel mai bun produs destinat curatarii pensulelor. Sunt deja la a doua sau a treia sticluta..nici nu mai stiu. Merita cumparat.
    Dischetele demachiante de la Izis sunt destul de ok..mi-au placut.
    Plasturele pentru punctele negre de la 7h Heaven cu carbune si cenusa vulcanica merita cumparat de fiecare data..curata foarte bine zona nasului de punctele negre,lasand-o curata.
    Gelul de sprancene  de la Essence nu m-a incantat deloc, in primul rand pentru ca mi-am gresit nuanta,luand-o prea deschisa. Nu a fost o problema asta,deoarece l-am folosit ca sa imi asez firele rebele din sprancene, insa periuta este foarte aspra,zgarie foarte tare si nici nu se  ia produs pe ea..trebuia sa dau de 2-3 ori ca sa mi se aseze firele. Un mare NU acestui produs.
    O mare parte din aceste produse le voi recumpara, deoarece chiar au fost bune si si-au facut treaba.
   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect