Empties #1


Helloo! Cam greu cu consumatele in ultima vreme..adevarul e ca termin cam greu un produs si dureaza ceva pana reusesc sa strang ''gunoaiele''. Nu am asa multe de data asta, majoritatea produselor fiind destinate ingrijirii tenului( masti).

1. Vopsea de par de la Garnier : nu mai stiu numarul nuantei, dar stiu ca denumirea e saten misterios :))..oricum nuanta asta o folosesc de un an si imi place mult. 👍
2. Dischete demachiante de la Izis si Cien : cele de la Izis mi se par putin cam dure, dar isi fac treaba, iar cele de la Cien mi se par mult mai ok ca si textura.👍
3. Crema gommage pentru fata de la Bioten cu caise si miere : mi s-a parut un exfoliant tare bun pentru fata, nu este agresiv cu pielea si o lasa si hidratata. Mi-au placut mult si particulele mici, deoarece se simtea ca te dai cu ceva mai abraziv pe fata, dar nu zgariau.👍
4. Creion de ochi in nuanta Gold de la Rimmel London : nu l-am terminat, dar mi-a placut la vremea lui cat de cat..are o nuanta frumoasa de auriu, dar foarte greu se aplica la ochi. Oricum il arunc caci il am in colectie de ceva ani buni.😁
5. Mostra lotiune de corp Encanto Irresistible de la Avon : Cum poate sa miroasa de bine lotiunea asta..ceva de necrezut...imi place enorm de mult..ii preferata mea..mi-am si comandat deja produsul in full size. Rezista bine mirosul pe piele ( eu l-am simtit si dimineata cand m-am trezit) si o catifeleaza.👍👍
6. Demachiant pentru ten normal/mixt de la Cosmetic Plant : imi place..curata tenul de machiaj destul de bine, urmand sa folosesc si putina apa micelara si gata ritualul. Sunt la a treia sticla.👍
7. Masca hidratanta cu ulei de argan de la Evoluderm : cred ca a fost ok la vremea ei..nu mai stiu cum s-a comportat..oricum o arunc caci o am de vreo 3 ani si nu isi mai are rostul.😕
8. Oje : Avon, Ruby Rose si Farmasi - consumate mai mult sau mai putin de jumatate, dar deja sunt praf.
9. Masca de fata cu extract de castravete de la 7th Heaven : nu mi-a placut deloc.. duhneste a alcool de iti muta nasul..unde mai pui ca e si al doilea pe lista. In general mastile lor sunt favoritele mele, dar asta NU!!!👎
10. Pasta de dinti Glister : tare buna, curata bine dintii si lasa respiratia proaspata destul de mult timp.👍
11. Scrub de buze de la The Body Shop : un produs indispensabil pentru mine, caci mi se usuca ingrozitor buzele. Mi-a placut mult. O sa il recumpar.👍
12. Pensula No Name : am folosit-o cand imi acopeream cosurile sau petele de pe fata.
13. Servetele demachiante de la Amway gama Essentials : nu sunt cele mai grozave si au si un pret mare.👎
14. Mostra crema gel din gama Marionnaud : are o textura asa placuta..o sa o cumpar in varianta full size dupa ce termin din produse.👍
15. Tampoane zilnice Discreet : oribile!!!am mai zis eu treaba asta, dar am zis sa le dau o a treia sansa.Mare greseala!👎👎
16. Gel de dus cu aroma de nuci de Macadamia de la Yves Rocher : delicios de bun..si ca textura, si ca miros..ca tot..din pacate, au scos gama asta din productie.Mare pacat.👍👍
17. Deodorant B.U : a fost ok, dar se gata cam greu si ma enerva la un moment dat :)).
18. Rimel Avon gama True Colors : vechi de cand lumea :))..are cel putin 7 ani..era albastru si mai aveam unul in nuanta turcoaz, dar de ala am scapat mai repede.
19. Demachiant bifazic pentru ochi de la Marionnaud : nu mi s-a parut a fi cine stie ce de capul lui,ba chiar ma usturau ochii de la el.👎
20. Apa micelara de la Pupa : a fost buna, curata delicat pielea, dar nu merita 60- 70 lei cat am dat pe ea.
21. Spray fixativ de la Satinique : are o fixare puternica, dar imbacseste rau parul si il incurca.👎
22. Masti Garnier Skincare : mi-au placut in mare toate, mai putin cea rosie..prea mi se incalzea fata de la ea.
23. Crema pentru ten acneic de la Bioderma : e a doua oara cand o folosesc s mi se pare foarte buna. Cu ea reusesc sa tin sub control acneea atunci cand apare si isi face de cap.👍

Cam atat am reusit sa strang deocamdata. O sa fac un articol si cu favoritele iernii cat de curand!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect