Favorite&Dezamagiri #1

Hello! Astazi am sa va arat ce produse am folosit/folosesc cel mai mult in aceasta perioada si care sunt favoritele mele momentan, precum si cele care m-au dezamagit.

Favorite:



1. Pudra compacta '' Coverall'' de la Wet n Wild are o acoperire mare si fixeaza foarte bine fondul de ten. Este ideala pentru tenul mixt  si gras si ceea ce imi place foarte mult la ea este faptul ca nu incarca tenul deloc.
2. Essence '' Light up your face'' este o paleta iluminatoare ce contine doua blush-uri si iluminatorul propriu-zis. Face o treaba extrem de buna, da o luminozitate naturala si subtila tenului si o sa o cumpar de cate ori voi avea ocazia.
3. The Balm '' Mary Lou - Manizer'' pur si simplu o iubesc. Nu cred ca mai are nevoie de nicio descriere.Ete cu siguranta cel mai bun iluminator existent si nu voi renunta vreodata la el.
4. Crema hidratanta pentru fata si corp de la Nivea ca la aproape toate produsele de la aceasta firma, nota 10. Hidrateaza, intra in piele repede,nu lasa nicio pelicula la suprafata pielii si are acel miros clasic cu care ne-a obisnuit Nivea.
5. Uleiul cu arbore de ceai '' Tea Tree'' de la The Body Shop calmeaza repede iritatiile cauzate de acnee si usuca cosurile incredibil de bine. Singurul lucru care ma deranjeaza la el este mirosul medicinal foarte puternic, in rest e ce trebuie. O sa il recumpar cu drag.
6. CC Cream-ul de la Farmasi l-am utilizat intruna. Are o acoperire medie, se adapteaza nuantei tenului foarte repede si nu se simte deloc. Are SPF 25, iar ca ingrediente, regasim Vitamina B3, Vitamina C, ulei de argan, ulei de Macadamia, colagen, extract de ovaz si proteine din matase.
7. Corectorul lichid ''Camouflage'' de la Catrice are acoperire mare, nu se strange in liniile fine si ilumineaza zona ochilor. Abia astept sa il cumpar din nou, deoarece isi face treaba nemaipomenit de bine si la un pret foarte accesibil.
8. Gelul pentru sprancene de la Catrice imi place si nu am de gand sa renunt la el. Imi evidentiaza sprancenele foarte frumos si intr-un mod natural.
9. Rimelul de la Maybelline ''Lash Sensational" am abuzat de el. Este preferatul meu dintre toate rimelurile pe care le detin. Ofera  volum, le separa si nu le incarca. Ce mai poti cere de la un rimel? :)) ❤
10. Rujul de la Maybelline ''Vivid Matte Liquid'', in nuanta nude, este perfect in orice moment al zilei, rezista foarte bine pe buze, nu le usuca si are si un gut de iti vine mereu sa il mananci. :))
11. Rujurile de la Rimmel in nuantele 180 Vintage Pink ( langa cel lichid de la Maybelline) si 120 Notting Hill Nude. Pur si simplu le iubesc. Nu as putea trai fara ele. Rezista bine ( 4-5 ore), hidrateaza si au si un pret bun.
12. Ca apa de toaleta, avand in vedere ca suntem in sezonul rece, am folosit apa de toaleta cu aroma de nuca de cocos de la Yves Rocher si nu ma mai satur de ea. Mi-am si recumparat-o.😊
Ca si farduri, am folosit mai mult trusa de la Fraulein 120 si putin trusa de nuante Nude ( este un dupe dupa multe alte truse de acest gen).
Aaaa si uleiul de cocos '' Kokosmuls''. De nedespartit.

Dezamagiri :



1, Rujul in nuanta rosu-visiniu de la Catrice. Pe cat de mult imi place nuanta, pe atat m-a dezamagit textura. Nu este mat deloc, este foarte lichid si nu sta deloc pe buze. Il port prin casa, deoarece nu imi vine sa il arunc.
2. Rujul de la Sleek '' Matte Me'' nu ma inteleg deloc cu el. Nu sta pe buze si gata. Usuca ingrozitor buzele, rujul se imprastie si arata ca vai mama lui. Imi place mult nuanta, de asta nici nu il arunc.
3. Baza de machiaj pentru pleoape de la Alverde e o porcarie. O urasc de-a dreptul. Nu are rezistenta deloc si fardurile se strang in ultimul hal. Direct la gunoi o sa ajunga.

Cam acestea sunt, pe moment produsele cele mai utilizate. Ale voastre care sunt? Si ce produse v-au dezamagit?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect