Favorite&Dezamagiri #3

Salutare,fetelor!a trecut ceva timp de la ultima postare asa ca nu voi mai palavragi si vom trece direct in paine.Am pentru voi produsele cele mai iubite de mine in aceasta perioada,precum si produse care m-au dezamagit ( doar 2)😊.
Favorite : 
 

1. Iluminatorul Mary Lou Manizer de la The Balm - este si va fi in continuare cel mai bun si la care apelez mai mereu.

2. Balsamul de buze cu vanilie de la Yves Rocher - in ultima perioada am buzele foarte uscate si in acest caz apelez la acest balsam.Are o formula usoara,nu lasa pelicula aceea dezgustatoare si hraneste intens buzele. Plus ca are o aroma delicioasa.😍 

3. Mascara They're Real de la Benefit - cea mai buna mascara ever..imi place enorm de mult si o utilizez zilnic. Este incredibil de buna.O super recomand din inima!❤️

4. Creion pentru cuticule cu lamaie de la Essence - produsele lor sunt destul de bune si la preturi avantajoase,asa ca nici acest creion nu m-a dezamagit.Mitoase foarte bine a lamaie si curata cuticulele.Singurele produse care mi se par dezastruoase de la acest brand,sunt ojele.Dar astea urmeaza intr-un alt articol.

5. Ulei pentru protejarea unghiilor cu argan - nota 10 ( tot de la Essence).Nu am ce sa ii reprosez..hraneste intens unghia si o repara.

6. Top coat gel de la Essence - de nelipsit.Isi dace treaba excelent la cei 10 lei pe care i-am dat. 

7. Apa de toaleta Guess Dare - am baut-o pur si simplu.mai am putin si o gat.Are un miros floral foarte placut,nu este puternic..numai bun pentru toata ziua si pe pielea mea rezista lejer 8 ore cat sunt la servici.❤️

8. Apa de toaleta cu miere "Honeymania" de la The Body Shop - v-ari inchipuit vreodata cam cum miroase mierea? Eu nu prea..ei bine..apa aceasta de toaleta parca ar fi miere pura.Miroase sublim..dulce,dar nu gretos si rezista toata ziua aroma pe piele.Are si in pret bun de 60 lei.
La polul opus,am doua produse care nu mi-au placut.
Dezamagiri:
 
1. Eyebrow gel de la Essence -nu stiu de ce l-am incadrat aici..initial am crezut ca e tus pentru ochi in nuanta maro 😂.Abia acum am realizat ce scrie pe el..e de sprancene.O sa il incerc totusi sa vad daca e ceva de capul lui.

2. Ruj rezistent la transfer de la Astor - ei bine,rujul asta e in asa masura facut incat sa nu se aseze sub nicio forma pe buze..iibesc nuanta de numai si mor de ciuda ca nu il pot purta..la o ora de la aplicate se strange tot..se ia de pe buze in portiuni mari si imi arata buzele de parca nu le-as fi hidratat niciodata.Big fail!😥

Acestea sunt favoritele si dezamagirile din aceasta perioada.Voi ce produse preferati?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect