Consumate 4


Hey! Ce mai faceti, fetelor? Eu tot astept sa vina vara cu caldura ei, caci m-am saturat de atata frig si ploaie. Cred ca incet incet, ne adaptam la clima Angliei :)). Oricum, pana atunci, m-am gandit sa fac din nou un articol cu ce am consumat eu in ultima vreme. Sa vedem ce avem aici:

Produse pentru ten:

1. Dischete demachiante Cien si Naturalis : sunt moi, nu se desira si isi fac treaba.

2. Masti pentru punctele negre de la 7 Heaven cu carbune si de la SI cu aloe vera : cea cu carbune imi place cel mai mult si continui sa le recumpar. Cat  depre cea cu aloe vera..am luat-o doar pentru ca nu am gasit-o pe cea de la 7 Heaven. Nu mi-a placut, deoarece nu ii face treaba la fel de bine ca si rivala ei. Nu mi s-a parut ca mi-a curatat nasul deloc.

3. Lapte demachiant cu galbanele si vitamina E de la Cosmetic Plant : desi este destinat tenului uscat, mie mi-a placut foarte mult. Eu am un ten gras cu tendinta acneica si de cate ori l-am folosit nu mi s-a parut sa imi ingrase tenul deloc. Si mirosae bine.

Produse de baie si igiena :

4. Sapunul cu namol de la Sabon : nu l-am terminat inca, mai am ceva din el, dar am decis sa arunc ambalajul. Este absolut divin, de la miros si pana la senzatia de catifelare. Are niste particule mici, abrazive, care nu zgarie deloc, laand pielea hidratata si moale. Il voi recumpara de cate ori voi avea ocazia.

5. Sarea de baie cu miere de la ON LINE : este ceva mai buna decat cea de la Naturalis ( flori de nufar) pe care o cumpar in mod normal. Imi place mult miroul de miere care persista mult, si, in plus, coloreaza apa. Cand o sa o mai gasesc, o voi cumpara din nou.

6. Crema depilatoare cu aroma de vanilie de la Farmec : ii bunicica, insa nu pot sa ma impac cu mirosul chimic al acesteia. E mult prea greu si parca ma sufoca , iar vanilia nici nu se simte, doar daca o inhalezi de-a dreptul. :)). Nu o voi mai recumpara pe asta, deoarece am descoperit-o pe cea cu ulei de argan si este mult mai ok decat ora ei. V-o recomand!

7. Deodoran Roll on de la Nivea : are o aroma fresh, de ocean, dar nu m-a incantat. Ma facea a tranpir ingrozitor i nu tiu de ce.

8. Apa de gura Lacalut : mi se pare mult mai buna decat alte variante, gen Listerine , pe care nu o suport datorita alcoolului din ea. Da o enzatie de rece in gura la inceput, dar nu pica deloc si iti reimprospateaza respiratia.

9. Cuburile efervecente de la Yves Rocher : am terminat 3, cu cocos, masline si mango&cedru ( la ultima am aruncat ambalajul fara a il pozez ). Le iubesc enorm..cand raman fara sare de baie, le folosec pe acetea. Miros extraordinar de bine toate, coloreaza apa si iti da o tare de liniste si confort. Cota undeva la 4,5 lei.

10. Mostra de parfum L'eau d'Issey : are un parfum usor dulceag, dar si floral. Se potriveste primavara, cand afara nu-s temperaturile prea ridicate.

La categoria Make - Up nu am decat 2 produse :

11. Mascara ScandalEyes de la Rimmel London : ii suuuperr..coloreaza frumos genele si le da volum, facandu-le sa para naturale.

12. Gelul de sprancene de la Catrice : ramane preferatul meu, deoarece nu incarca sprancenele cu produs si nici nu le face sa para artificiale, ceea ce e un mare plus pentru mine. Singurul minus pe care il are este ca e usuca repede, in rest..numai de bine.

Si cam acestea sunt produsele terminate de mine. Nu  cred ca voi reusi sa le fac lunar, intrucat nu am cum sa gat asa repede si as prefera sa raresc putin ca a am ce va arata. Pana data viitoare, va doresc o zi frumoasa! 😊

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect