Haul

Buna fetelor!A sosit momentul pentru un nou haul..de data asta am pozat doar produsele de make-up,deoarece mi-am luat si ceva haine,dar nu mai aveam loc in telefon pentru a le poza.😁


Va rog da imi spuneti ce om intreg la cap cumpara 4 parfumuri in doua saptamani?😂
1. Rujuri lichide mate de la Boys&Berries : in nuantele 06 Shy si 17 Storm.

2. Shimmer Lotion de la Douglas : e foarte placuta..lasa pielea de o stralucire aurie.Mirosul e putin deranjant,dar merge.

3. Lip balm de la Clarins : nuanta 04..e ok..de fapt am primit altceva..nu e ceea ce trebuia sa fie..un portocaliu turbat,dar ma multumesc si cu asta.😄

4. Yves Saint Laurent "Black Opium" : este cel mai deosebit parfum pe care l-am incercat pana acum.Il iubesc pur si simplu.Este foarte elegant si nu este ca celelalte parfumuri de pe piata.Intr-un cuvamt,este un paefum pentru o femeie puternica,sigura pe ea,care nu se lasa intimidata cu una cu doua.

5. Escada Summer Turqoise : l-am incercat su e perfect pentru vara.

6. Yves Rocher : Moment de Bonheur si Vanille Noire - ambele miros incredibil de bibe si abia astept sa le incerc.
 - tot de la YR mi-m luat 3 farduri de pleoape care imi plac enorm si se aplica ft usor.

7. Servetele demachiante cu tea tree de la Sephora : este a doua oara cand le iau si imi plac ft mult. Au o parte abraziva,pentru curatare in profunzime si una fina, pentru a calma tenul.

8. Masca de fata pentru ten mixt/gras de la Apivita

9. FDT Estee Lauder : are un pret mare,dar face tori banii.Este cel mai bun fdt incercat de mine pana acum.

10. Crema BB la Roche Posay : am testat-o de vreo 3 ori si din pacate nu rezista pe tenul mei mai mult de 2 - 3 ore. O sa o incerc din nou cand e mai rece afara sa vad atunci cum se comporta.

11. Bioderma Photoderm autobronzant : e ff fain..doar eu nu prea stiu cum sa ma dau cu el :))..sper sa invat.P.S: nu are mirosul acela greu cum il au autobronzantele din comert.

12. Lotiune micelara cu carbune de la Sephora : nu am deschis-o inca,deoarece am altele deschise,insa am incercat masca lor din aceeasi gama si mi-a placut foarte mult.Aboa astept sa o cumpar cand ajung intr-un magazin Sephora.😁

13. Protectie unghii de la Farmec : am folosit-o o data si mi se pare destul de ok. Sa vedem dupa ce o voi mai utiliza.

14. Doua oje Gabrini si una de la Catrice,lac de protectie unghii Essence : ojele sunt super faine si mate..inca nu am incercat lacul de protectie de la Essence.

15. Sleek - paleta de iluminatoare : sunt frumoase, arata bine pe ten,dar tot Mary Lou Manizer ramane "the one".

16. Paleta farduri Chocolate Semi bar de la Too Faced : este absolut minunata.Fardurile sunt foarte pigmentate,fine,se aplica usor,rezista super mult..ca sa nu mai zic de mirosul de ciocolata care ma ucide :)).

Acestea au fost cumparaturile recente..desi am mai dacut ceva cumparaturi recente :)),dar acelea le las pentru urmatorul haul. Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect