Consumate 6




Hello,hello!ce faceti,fetelor?eu incerc sa ma bucur de zilele de vara (cam pitine pana acum)si sper ca vremea sa isi revina ca sa ne putem bucura indeajuns de soare. Dar,sa lasam aceste detalii la o parte pentru ca a sosit vremea pentru o noua postare cu produse consumate de mine. Cred ca am mai zis si in articolele trecute ca eu nu o sa fac lunar articolele cu "empties",deoarece ni cred ca as putea termina asa multe produse sau as teemina dar prea putine,si prefer sa astept sa se stranga cate ceva😊.
Sa vedem ce am terminat:

1. Gel de dus cu floare de hibiscus de la Nivea - a avut 750 ml si dureaza ceva pana sa se termine,dar mi-a placut mult,atat ca miros,cat si ca hidratare.

2. Mostre : Sephora ( mi-au placut enorm mastile cu carbune si gelul de corp cu aloe,primer,a fost ok..eu nu prea folosesc primer asa ca nu pot sa ma pronunt asa bine).Clinique ( a fost ca un set..sapun,exfoliant si crema..nu m-au incantat..sapunelul a fist ok,dar exfoliantul groaznic..are si alcoolil trecut al doilea ingredient..so big no,iar crema mi s-a parit foarte grasa..nu credca era potrivita tenului meu gras). Himalaya scrub de fata ( super tare..e ft bland si nu zgarie deloc tenul). Clarins crema de zi cu SPF 50 ( mi-a placut mult si cred ca o voi recumpara). Lancome Tresore ( miroase divin..usor dulceag,sar cu tenta florala).

3. Antiperspirant B.U. - rezista destul de bine  si are un miros placut.

4. Vopsea Palette in nuanta cupru magnetizant - imi place mult de tot.Am luat-o datorita faptui ca nu am gasit-o pe cea de la Garnier,dar nu regret deloc.

5. Crema de noapte Garnier - si-a facut treaba..mi-a placut ca nu era foarte grasa si nu lasa pelicula alba pe ten.

6. Absorbante zilnice de la Everyday cu bumbac -am mai vorbit despre ele in articolul trecut.Sunt ok,miros subtil spre deloc,nu ma irit de la ele..intr-un cuvant..sunt perfecte pentru mine.

7. Sapun de la Green Pharmacy cu ulei de migdale si goji - miroase oribil :)).Doar ce l-am deschis din pachet si nu am apucat sa il folosesc,insa mirosul e groaznic.

8. Solutie de curatat pensulele de la Ebelin - cred ca am terminat a 4 sticluta si nu voi renunta la ea.

9. Concealer de la Catrice - imi place mult acest anticearcan:este ieftin,are acoperire mare si este si rezistent la apa.Ce mai poti cere?😃

10. Dischete demachiante IZIS si CIEN - cele de la Izis sunt cam aspre..desi am tot folosit de la ei..nu stiu de ce de data asta nu prea m-au incantat.In schimb,cele de la Cien sunt ft placute.

11. Masti de fata 7 Heaven - una este pentru punctele negre de pe nas si e ft buna..de fiecare data o cumpar.Cealalta e cu minerale din Marea Moarta si mi-a placut extrem de mult.Lasa pielea fina si fr hidratata.

12. Scrub pentru picioare cu zmeura de la Gerovital -nu am observat eu cine stie ce efecte,dar mi-a placut mult aroma si o sa o recumpar.E a doua oara cand o termin.

13. Apa termala Ivatherme - e foarte buna la o gramada de chestii si,personal,eu o folosesc dupa ce ma epilez,deoarece am o piele extrem de sensibila si ma irit foarte tare,insa ea imi calmeaza foarte bine pielea.

14. Apa se toaleta Guess Dare -una din cele mai placute ape de toaleta pe care am testat-o..rezista ft bine..in jur de 6-8 ore si are si un pret bun.Eu am luat varianta de 30 ml la 60 lei din Dm.

15. Sampon dove pentru par fragil - pe asta l-a terminat mama caci mie nu mi se potriveste  deloc.Il primisem cu ceva timp in urma si nu aveam ce face cu el asa ca i l-am pasat mamei.  

16. Sampon pentru par vopsit de la Yves Rocher cu extract de paducel - e bunicel,isi face treaba,dar tot mai mult imi place cel de la Elseve.

Astea sunt produsele terminate de mine in perioada aceasta. Voi ce ati mai terminat?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect