Favoritele verii 1

Stiiuu,suntem la jumatatea lunii septembrie si eu abia acum scriu despre favoritele verii,asta din cauza ca nu m-am putut hotari ce sa includ,deoarece foarte multe produse mi-au placut extrem de mult.
Pentru ca lista sa nu fie exagerat de mare , am ales cateva produse pe care le-am utilziat pe perioada verii.



1. Ruj Alverde in nuanta Luminous coral : este foarte potrivit pentru vara,are o nuanta superba, pe care o tit cautam si, intr-un final, am gasit-o.

2. Mascara "V for volume" de la Sephora : l-am luat in nuanta maro, foarte potrivit pentru vara si imi place mult. Da volum genelor,le umple si nu se scurge intreaga zi. A costat 37 lei din Sephora.

3. Iluminator Becca in nuanta Opac - este cel mai tare iluminator pe care l-am cumparat (si am o gramada) :)). Ilumineaza foarte frumos pe zona aplicata si imi place ca da senzatia de "wet skin". Are un pret destul de piperat (170 lei in varianta full size), dar eu l-am luat la pachet mini ( care include inca un iluminator lichid)si a costat 80 lei. Produsele Becca le gasiti disponibile in Sephora.

4. Crema de fata cu SPF 50 de la Gerovital : am folosit-o destul de des, in special in zilele calduroase. Mi-a placut ca nu lasa pelicula aceea inestetica pe ten.

5. Luciu de buze de la Flormar : da o stralucire superba buzelor si nici nu le lipeste. Imi place tare mult si voi continua sa il folosesc.

6. Fard de ochi " Tattoo coloured" de la Maybelline in nuanta Rose Gold : il iubesc pur si simplu..are niste reflexii superbe si evidentiaza ochii foarte frumos. 

7. Baza de machiaj pentru pleoape de la Melkior : cel mai bun produs de acest fel incercat de mine pana acum. Cu el, machiajul meu rezista toata ziua fara sa se stranga in pliurile pleoapei.

8. Shimmer lotion de la Douglas : arata foarte bine pe pielea bronzata, da o stralucire frumoasa. Singurul lucru care nu prea mi-a placut a fost mirosul, insa tot la favoritele verii ramane.

9. Pigmenti colorati de la The Balm : absolut fantastici❤️❤️. Nuantele sunt superbe si arata extraordinar pe pleoape. Nu pot sa va spun cum se numesc nuantele, deoarece nu au nici nUme, nici numar trecut. Produsele The Balm se gasesc la Marionnaud si costa in jur de 45 lei.

10. Ser antiimperfectiuni de la Gerovital cu afi ne : este un ser usor,foarte placut cand intra in contact cu pielea. L-am folosit atat dimineata, cat si seara si mi-a mai ameliorat aparitia cosurilor.

11. Crema de fata pentru ten mixt/gras de la The Body Shop cu alge : este o crema cu textura de gel, foarte placuta, intra repede in piele si lasa tenul matifiat. 

12. FDT Catrice HD Liquid coverage : un fond de ten foarte bun, rezistent,pret foarte mic..intr-un cuvant..e ce trebuie. il recomand pentru tenurile mixte / grase, deoarece matifiaza foarte bine si are tendinta sa usuce putin pielea.
Ar fi mult mai multe produse ce intra la favoritele verii, dar le-am ales strict pe cele pe care le-am utilizat zilnic sau aproape zilnic. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect