Consumate 8

Helle,hello! A venit din nou randul sa va vorbesc despre produsele consumate se mine in ultima perioada. Am terminat destul de multe chestii, mai putin din categoria make up, deoarece nu reusesc sa gat nimic din ce am 😇. sunt ele cam dezordonate, dar o sa incerc sa le iau pe rand.


  
1. Dischere demachiante - am terminat 2 pachete. Cel cu verde l-am cumparat din Italia si mi s-au parut excelente. regret ca nu mi-am luat mai multe.

2. Deodorant Nivea Black&White - unul din cele mai bune deodorante incercate de mine. Nu transpir, nu lasa dare ca alte deodorante si rezista toata ziua.

3. Absorbante zilnice de la Everyday- raman in continuare prefeeatele mele.

4. Plasturi pentru puncte negre de la 7th Heaven - am mai vorbit despre ele, fac o treaba excelenta.

5. Mostra ser de la Clarins - am mai avut cateva si am reusit sa imi fac o parere. Personal, eu nu il voi recumpara din varii motive : pret exagerat de mare ( in jur de 360 lei), mi-a scos cateva cosuri pe fata, plus ca mi se pare cam prea mult pentru tenul meu gras. Probabil este un produs util cuiva cu un ten uscat / deshidratat, deorece hidrateaza foarte mult pielea.
6.  Masca de fata Stop the blemish - nu sunt convinsa de nume, dar am luat-o din Marionnaud si am dat pe ea 20 lei. Este o masca de tip servetel, imbibata in produs, pe care o aplici pe fata si o lasi sa actioneze 10-20 de minute. Mie mi-a placut mult efectul pe care l-a avut pe tenul meu, insa tot cele de la 7th Heaven raman favorite.

7. Dizolvant pentru unghii cu musetel de la Farmec - curata foarte bine oja de pe unghii si nu trebuie insistat. Mirosul puternic ma cam deranjeaza, in rest..numai de bine.

8. Lapte demachiant de la Nivea - cei de la Nivea fac produse foare bune si, dupa cum ma asteptam, nici acesta nu m-a dezamagit. Curata bine, lasa pielea catifelata si are si un miros fin, specific celor de la Nivea.

9. Benzi epilatoare de la Elmiplant - nu m-au incantat..ori nu stiu eu sa le folosesc ori..nu stiu..:)).O sa le mai dau o sansa ca sa ma conving.

10. Masca de fata cu extracte din Marea Moarta - am mai avut-o si am mai zis despre ea..imi place tare mult.

11. Ser antiimperfectiuni de la Gerovital - un ser foarte bun pentru cineva xu imperfectiuni ale pielii. Mie mi-a ameliorat atat petele pigmentare de la acnee, cat si cosurile. Este un produs bun la un pret mic ( 15-20 lei).

11. Apa micelara de la Elmiplant cu extract de bumbac - a fost un produs ok, a curatat frumos tenul de machiaj si are si in pret mai mult decat avantajos : 12 lei.

12. Mostra Garnier 3 in 1 - este ideala pentru cineva care nu vrea sa cumpere prea multe produse. Esre eficienta si destul de ieftina.

13. Vopsea Loncolor - desi eu foloseseam doar Garnier,m-am gandit sa imi schomb nuanta intr-un rosu aprins. Am foat placut impresionata de cum a prins culoarea si, desi este fara amoniac, a rezistat destul de bine.

14. Apa de gura Listerine - nu sunt adepta apelor de gura..prefer bomboanele in detrimentul lor :)). Nici aceasta nu face exceptie..are atata alcool in ea incat ma ustura gura minute bune. Este eficienta, insa o voi cumpara mai rar.

15. Demachiante bifazice Nivea si Sephora -  ambele  imi plac foarte mult si isi fac treaba foarte bine. Le voi recumpara.

16. Buretel pentru fond de ten - de cand l-am descoperit am cam uitat de pensule :)). Imi place mult cum se aseaza fondul de ten cand il folosesc si deja mi-am luat altul,deoarece pe asta il arunc.

Si am terminat cu produsele consumate. Cam atat am reusit sa termin. Voi ce produse de mai sus folositi ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect