Consumate 9



Hello!Iata ca a sosit din nou acea perioada in care va mai povestesc ce produse am reusit sa termin. De data asta am reusit sa termin si doua produse de machiaj,de care ma simt foarte mandra.😇 

I. Produse pentru par : 2
1. Vopsea de par de la Loncolor in nuanta 8.66 : mi-a placut mult nuanta,este un rosu aprins,dar care,din pacate nu prea rezista. Am dat in jur de 21 lei pe ea plus una gratis..deci merita achizitionata.

2. Vopsea de par de la Garnier Olia in nuanta 6.66. Ei bine,aceasta e nuanta mea preferata de vopsea din toate timpurile..se aplica usor pe par si culoarea prinde bine. Nu mai spun ca are un miros foarte placut si lasa parul foarte moale si hidratat.Aceasta este vopseaua pe care o voi cumpara de acum inainte.

II.Produse pentru corp:
1. Sare de baie cu ulei de masline de la Naturalis. Eu mereu mi-am luat varianta cu nufar,care miroase demential,dar mi-a placut mult si aceasta aroma.

2. Spumant de baie cu aroma de cirese negre de la Di Palomo. Am cumparat-o in varianta mini,ca sa vad cum se comporta si imi pare bine,deoarece nu prea tine mirosul si spuma face cam putina..deci nu e o pierdere.

3. Sapun hidratant cu miere de la Greenfarm. Hidrateaza bine pielea si are un miros foarte discret.L-am cumparat din farmacia Sensiblu,dar cred ca il gasiti si in alte farmacii.

4. Absorbante zilnice Discreet.Nu mi-au placut absolut deloc..nu stiu din ce sunt facute sau cat parfum contin pentru ca ma irita ingrozitor.Nici vorba sa le mai recumpar vreodata.

III. Produse de machiaj:

1. Baza de machiaj  de la Melkior.Este cea mai buna baza incercata de mine.De cand p folosesc,machiajul imi eezista de dimineata pana seara dara sa se stranga.Un produs bun,la un pret excelent - 29 lei😀.

2. Pudra de fata de la Wet n Wild. Pentru pretul micut pe care il are ( 20 lei),isi face treaba foarte bine. Eu am un ten gras,uneori imi apare si acnee,iar pudra aceasta rezista pe ten in jur de 6 ore, dandu-i un aspect foarte natural 👍🏻

IV. Produse pentru ten

1. Crema de fata matifianta pentru ten gras si predispus la acnee de la Bioderma. A fost salvarea mea in momentele cand tenul meu o luase razna complet. Are o formula blanda, intra repede in piele si un miros abia sesizabil,dar placut.De la Bioderma mai am si gelul de curatare pentru tenul gras si ma impac  foarte vine si cu acela.Curand va fi in losta de empties.

2. Masca exfolianta cu carbon de la 7th Heaven.Personal,toate mastile incercate de mine de la acest brand mi se par a fi foarte bune.Imi place ca imi lasa tenul curat si hidratat si la in pret mai mult decat rezonabil ( 7 lei).

3. Plasturi pentru puncte negre de la 7th Heaven. V-am mai vorbit despre ei si in celelate articole,sunt preferatii mei si o sa ii cumpar in continuare.

4. Masca de fata de tip servetel cu aloe vera de la 7th Heaven. Este o masca excelenta pentru ten,dand un plus de prospetime si relaxare. Are un miros placut,desi alcoolul se simte cam tare.

5. Demachaint pentru ochi si fata de la Sephora. L-am folosit strict pentru fata si mi-a placut mult,atat ca textura,cat si ca miros. L-am avut in varianta mini,de 50 ml,si am dat pe el in jur de 18 lei.

6. Dischete demachiante de la Clinique. Raman in continuare preferatele mele.

Si am terminat si cu Emptise-ul acesta. Cum am mai spus,nu o sa fac lunar aceste articole deoarece as termona prea putin sau deloc.Prefer sa adun cat de cat ceva,ca sa am ce va arata.Pana data viitoare,sa ne auzim cu bine!Pa,pa!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect