Review 8 - Maybelline Tattoo Brow


Buna, fetelor! Vreau sa va spun ca e prima oara cand fac un review unui produs pe care l-am utilizat doar o data si asta deoarece e extraordinar... de bun!!!😀
A aparut de cateva luni pe piata, dar eu abia zilele trecute m-am decis sa il incerc..si a meritat. Mi l-am luat in cea  mai deschisa nuanta, Light Brown, dar vreau sa incerc si Dark Brown..in fine. Saptamana trecuta, luni mi-am cumparat produsul si cum am ajuns acasa am si inceput sa il desfac si sa il aplic conform instructiunilor.L-am lasat aproape doua ore ( pe cutie scrie ca pentru un efect de 3 zile trebuie lasat 2 ore), si dupa ce m-am clatit de el, mi-a conturat intr-un mod frumos si natural sprancenele. Deci, vreau sa va spun ca efectul sau a durat 6 zile!!!Nu imi venea sa cred.Pentru mine, asta e descoperirea anului si unul din cele mai bune produse de make up pe care le-am folosit.Ma scuteste de aranjarea sprancenelor in fiecare dimineata, lucru care ma ajuta enorm,deoarece imi cam ia timp operatiunea asta si nu dispun de notiunea asta.😁
Vi-l recomand cu mare drag si sunt sigura ca nu o sa va para rau!Pretul sau este in jur de 60 lei,dar eu l-am prins la reduceri la Kendra si l-am luat cu 47 lei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect