Rutina mea de ingrijire a tenului dimineata

Hello! Am tot vazut prin blogosfera articole pe tema ingrijirii tenului si m-am gandit ca ar trebui sa scriu si eu un astfel de articol.

1. Curatarea tenului 
                                                                                

Dimineata, incep prin am clati fata bine cu apa , dupa care, umezesc buretelul konjac pe care aplic gelul nutritiv de curatare si incep sa imi masez delicat tenul timp de 1 - 2 minute. Am ales acest gel de curatare destinat tenului uscut si foarte uscat, deoarece in perioada aceasta imi simt obrajii uscati si  au nevoie de ceva hranitor.

2. Hidratarea tenului

Dupa ce am terminat cu curatarea tenului, incep prin a pulveriza pe o discheta demachianta apa de fata cu trandafir de la Melvita, care imi ofera un plus de hidratare si racorire a tenului, dupa care aplic serul concentrat pentru minimizarea porilor de la Yves Rocher. Dupa ce am asteptat 3 minute ca serul sa intre in piele, aplic crema de fata pentru zi destinata tenului norma/mixt de la Yves Rocher, din gama Elixir Jeunesse.
Cand a intrat si crema in piele, incep prin a-mi aplica machiajul de zi cu zi.
Acesta este ritualul meu zilnic de ingrijire a tenului dimineata. Al vostru care este?😊 








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect