Haul


Nu am mai facut de ceva timp un haul, asa ca m-am gandit ca e cazul sa revizuiesc aceasta ,,problema''. Am inceput prin a ma inscrie ca reprezentant la Amway si am si dat deja prima comanda. Pe langa produsele de la Amway, am mai adaugat pe lista si doua parfumuri.

 1. Pasta de dinti Glister : am mai avut-o si in trecut si isi face foarte bine treaba. O recomand cu drag.
2. Apa de gura Glister : am uitat sa o pozez, dar am mai avut-o in trecut si o consider una din cele mai eficiente ape de gura incercate de mine.
3. Spray de gura Glister : are 14 ml si il port cu mine in geanta pentru orice moment al zilei.
4. Set Essentials : destinat tenului gras, contine un gel de curatare, o lotiune - crema cu spf 30 si un pachetel de servetle demchiante. Doar servetelele am apucat sa le desfac, si ca o prima impresie, imi plac, sunt finute si nu exagerat de imbibate in solutie, ceea ce ii un plus pentru mine.
5. Luciu de buze Artistry Signature Color : mi se pare a fi cel mai bun gloss incercat de mine. Nu sunt o fana a glossurilor, dar acesta este perfect : nu este lipicios, nu se scurge de pe buze si nu se intinde. Si, ce imi mai place mult la el este faptul ca are niste beculete in capac ce se aprind aunci cand deschid glossul.
6. Apa de parfum Comme une Evidence - Yves Rocher : miroase tare frumos si nu e greu deloc. Un parfum delicat ce poate fi purtat zi de zi in perioada de primavara -vara. L-am prins si la reduceri si l-am luat cu 84,5 lei fata de 169 lei.
7. Apa de parfum Black Cherry - Di Palomo : in afara de mirosul minunat al cireselor negre, nu vad alte calitati. Nu rezista nici o ora pe pielea mea oricat as turna, iar pretul pentru ceea ce ( nu) ofera mi se pare ridicat - 99 lei. Nu o sa il mai recumpar si nici nu il recomand.
Cam acesta a fost haul-ul din perioada aceasta. Data viitoare o sa fac unul ceva mai bogat.😃


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect