Favoritele verii 2


Spre deosebire de alte veri, cand imi placea sa incerc tot mai multe produse de skincare, machiaj etc, anul acesta m-am limitat strict la cateva produse pe care le-am folosit zilnic..ma rog, aproape,la rujuri mai testam si altceva :)).
Fonduri de ten nu am preferate momentan caci le alternam si de multe ori nu prea purtam. In schimb,rimelul de la L'Oreal False Lashes mi-a complimentat ochii. Alungeste foarte mult genele, iar eu pentru ca am gene dese nu imi trebuia si volum. Le facea el pe toate. Blush-ul de la Sleek in nuanta Gold Rose l-am folosit zilnic..nu este nici prea intens, dar nici sa nu se vada, da o culoare frumoasa in obraji.
Ca si bronzer, pentru al doilea an consecutiv, am folosit Essence Sun Club. Il am in nuanta medium si are niste particule aurii foarte frumoase si care dau bine pe ten.
Iluminatorul de la Yves Rocher..am abuzat de el. A fost in editie limitata din ce imi amintesc eu, special pentru vara aceasta.
Ca si rujuri, toate sunt in nuante de roz, roz murdar si am avut asa : Sephora, care este un rose gold superb 💗, Rimmel London, o nuanta ( 210 apropo) de roz ideala si tot de la Rimmel London din colectia Stay Matte, in nuanta Rose and Shine. Pe cel din urma il iubesc de-a dreptul.Rezista o zi intreaga chiar daca am baut,mancat, pupat :)) etc.
Ca si crema de noapte, preferata mea si nou intrata in rutina mea de ingrijire este lotiunea de noapte de la The Body Shop Tea Tree Night Lotion. A costat 44 de lei, este destinata tenului mixt/gras si cat de cat am reusit sa imi controlez tenul cu ea.
Iaarr, ca ultim produs, si parfumat :)) este apa de parfum Comme un Evidence de la Yves Rocher. Are o aroma atata de proaspata si de placuta, florala, persistenta, ideala pentru vara. Am si prins-o la reduceri..am dat in jur de 90 lei pe ea si chiar merita.
Si acestea au fost in mare produsele la care am apelat cu incredere in fiecare zi vara aceasta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 13 - Fond de ten Happy by Marionnaud