Noul parfum Calvin Klein Women

 Cred ca toata lumea a vazut aparitia noului parfum semnat Calvin Klein Women. In mod normal, nu prea ma arunc eu la a-mi cumpara parfumuri noi asa, de dragul de a le avea, insa acesta m-a cucerit din prima. Are o aroma foarte  placuta si rezista in jur de 8 - 10 pe piele.
Conform Fragrantica.com, notele de baza sunt cedru, olibanum ( care nu stiu ce e, dar o sa ma interesez),ambroxan,casmir,violete si mosc alb. Cel mai mult, eu simt moscul alb. Celelalte note le puteti lua de pe site-ul Fragrantica. Mi se par mai importante notele de baza ale parfumului, deoarece, in mod normal eu doar acelea le percep.
Parfumul l-am achizitionat din Marionnaud la aproape jumatate de pret ( de la 361 lei cat era la 50 ml, am dat 288 lei, deoarece am avut reducere 20%). Apropo, la Marionnaud toata luna septembrie aveti reducere de 15 % la orice achizitie.
CALVIN KLEIN WOMEN este un joc de contraste, la fel de infinit, de variat ca personajele femeilor care o inspira.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 13 - Fond de ten Happy by Marionnaud