Review 14 - L'Oreal Infaillible 24h Fresh Wear


Ee..se pare ca si anul acesta e pe final..ce  repede a trecut..parca  prea repede. Cu bune, cu rele, trebuie sa il lasam in urma si sa ne pregatim  pentrul noul an ce bate la usa. Pana atunci, am sa  mai scriu un ultim articol pentru anul acesta si anume, un review, sau, mai bine zis, un first impressions. Da, l-am purtat o singura data, insa a fost suficient pentru mine. E genial fondul acesta de ten. Are o  acoperire mare, se intinde usor, nu se simte greu pe fata ca la majoritatea fondurilor de ten cu acoperire mare si arata natural pe fata. Are si lista de ingrediente destul de curata, pe care o voi insira mai jos.
Eu am nuanta 130 si  l-am purtat in jur de 11 ore, si nu s-a miscat deloc de pe ten, putin luciu mi-a aparut in ''aripioarele'' nasului, dar mereu lucesc acolo asa ca pentru mine nu reprezinta o problema. Ce mai apreciez eu la el e faptul ca nu se prinde in zonele uscate de pe ten; iarna, tenul meu devine putin uscacios, mai ales dupa ce storc cosurile care se formeaza ( nu scap de ele nici iarna, ba din contra parca mai multe apar 😂, si raman cojite de la ele, insa nu am avut de furca cu el. Se comporta foarte bine, atat pe tenul gras, cat si pe tenul mixt.  Pe tenul ucat nu stiu daca e varianta ideala, deoarece are alcool denat in compozite si nu ar face decat sa il usuce mai tare. Poate daca tenul este foarte bine hidratat, ar fi o varianta sa fie purtat.
In concluzie, sunt extrem de incantata de fondul acesta de ten si voi abuza de el. Am sa las mai jos ingredientele fondului de ten pe care le voi trece cu culoare ( verde ca ii foarte bun, albatru cel mai bun, galben daca  este undeva la mijloc si rosu pentru slabut. Mentionez ca lista am luat-o de pe site-ul celor de la Paula's Choice - dictionar de ingrediente.

Ingrediente : aqua, dimethicone, isododecane, alcohol denat,.ethylhexyl methroxycinnamate,butylene glycol, PEG -10 dimethicone,titanium dioxide, nylon - 12, disteardinomium hectorite, magnesium sulfate, aluminum hydroxide, phenoxyethanol, fragrance / parfum, silica sylilate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect