Consumate 5


Hello again! Iar s-au strans ceva gunoaie si, bineinteles ca nu pot sa las sa treaca anul fara un ultim articol de tip ''empties''. In clip am mai detaliat despre fiecare, asa ca nu voi mai intra in detalii suplimentare. P.S: le iau aleatoriu, ca nici eu nu mai stiu care cum sunt :D.

1. Mostra crema de ochi de la Origins : 👍
2. Oja de la Trendy : o aveam de ani buni in colectie, deja era cazul sa dispara.
3. Baza de machiaj de la Melkior : e a treia cutiuta pe care o gat ; in ultima vreme parca nu mi-a mai placut asa tare. O sa o mai incerc sa vedem, poate a fost doar o senzatie de moment.
4. Tampoane zilnice de la Bella : 👍
5. Mostra crema de zi multiactiva de la Clarins : 👎 ( este destinata tipului matur, de aceea dau unlike ).
6. Spumant de baie de la Penny ( am uitat numele) cu migdale si miere : 👍
7. Mostra crema gel Hydra Sublim de la Marionnaud :👍
8. Mostra BB Cream de la Marionnaud : 👍
9. Masca de fata cu alge din Marea Moarta de la 7th Heaven : 👍
10. Lotiune tonica Ecobio 
12. Demachiant bifazic de la Nivea : imi place mult ca demachiaza perfect, insa nu imi place ca uneori ma pisca ochii..totusi il voi recumpara din cand in cand.
13. Servetele demachiante pentru ten sensibil de la Balea : rareori folosesc asa ceva, mai mult ca sa sterg praful de pe paletele de machiaj :)).
14. Top Coat Essence : ii bun, pacat ca se usuca cam repede.
15. Ulei de par Londa Care cu argan :  💖
16.  Mini apa de gura Listerine : 👍
17. Tus gel de ochi de la Rimmel London : intermediar, caci nu prea l-am folosit eu si nu stiu ce sa spun exact despre el.
18. Buretel de machiaj de la Cupio : 👍
19. Mostra parfum L'Interdit de la Givenchy : merge foarte bine purtat de zi, caci nu e deloc ''interzis''. 😃
20. Mostra parfum Olympea de la Paco Rabanne : este intens, chiar si varianta lejera, dar imi place enorm de mult.👍
21. Dischete demachiante Ops si Cleanic
22. Gel de dus La vie est belle 50 ml + Lotiune de corp parfumata La vie est belle : nu miros rau, dar nu sunt deloc pe placul meu...nu ma reprezinta.
23. Mostra de parfum YSL Black Opium Blanche Nuit : 💗
24. Mostra de parfum Aura Mugler : nu am cuvinte sa il descriu💗💗💗💗
25. Solutie de curatat pensule Ebelin : de vreo 2 ani o folosesc si e tare eficienta..si ieftina.
26. Spumant de baie de la Malizia cu mure : tare faine-s spumantele lor..am mai avut si varianta cu pin.
27. Fond de ten de la Essence Camouflage : l-am lasat ultimul, deoarece de asta sunt cel mai mandra ca am terminat :))..Prima oara cand efectiv golesc o sticluta de fond de ten.
P.S: am uitat de lotiunea de noapte de la TBS.

Siiii, pe anul acesta am terminat cu gunoaiele! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect