Produse pentru ingrijirea parului

Hello! Stiu ca scriu cam rar pe blog, dar adevarul este ca nu prea am timp in perioada asta si incerc sa scriu macar saptamanal cate un articol. E o perioada foarte aglomerata si abia reusesc sa imi planific si alte chestii de facut. Astazi am sa va arat cateva produse pe care eu le folosesc pentru ingrijirea parului. De 4 luni am renuntat sa ma vopsesc si asta mi-a facut foarte bine la par. Bine, eu sunt si tunsa scurt ceea ce ma ajuta mult sa revin la culoarea parului meu si nici nu mai este asa de deteriorat. 
De-a lungul timpului am avut si mi-am schimbat radical culoarea parului, de la nuante inchise la deschise si invers.Nu mai pun si decolorarile ( 4 ori in 3 ani)😄. Momentan eu folosesc sampon si balsam destinat parului cu tendinta de ingrasare ;i imi place foarte mult. Am revenit la acest gen de sampon dupa 6 ani de vopsit intens.


Samponul si balsamul pentru par gras de la Le Petit Marseillais cu argila alba si lapte de iasomie - sunt niste produse bune, curata foarte bine parul si il lasa moale, Singura problema la sampon ar fi ca dupa spalare  trebuie folosit un ulei care sa inmoaie parul, deoarece il usuca destul de mult. Ambele produse miros extraordinar de bine si chiar isi fac treaba ,avand in vedere pretul foarte mic ( 14 lei ambele produse). 😊
Spuma de par de la Nivea Diamond Gloss - ma ajuta foarte mult la modelarea parului meu scurt si, dupa ce il usuc, ii da si forma, ceea ce ma incanta.:)).Nu incarca parul si ii da un volum incredibil, Ca sa nu mai spun de mirosul absolut mirific pe care il are. De fapt, iubesc  toate produsele Nivea. 
Balsamul de par de la Elseve cu ulei extraordinar - l-am folosit in perioada cand aveam parul lung si chiar dadea rezultate. Avand un par deteriorat, m-a  ajutat mult in ceea ce priveste aspectul..dupa ce ma spalam si ma dadeam cu balsam, la atingere, parul se simtea foarte moale. Bineinteles ca dupa ce ma uscam, parul arata sanatos (desi nu era), si nici nu ma mai durea cand ma pieptam si nici incalcit nu mai era. Este un balasm foarte bun, mi-a placut tot la el, de la miros, pana la textura. Deocamdata nu il mai folosesc, deoarece le am pe cele de la LPM, insa il recomand. Are si un pret bun..cred ca 12-13 lei am dat pe el.
Ceara de par cu  nuca de cocos de la Swiss O-Par - am luat-o din DM  cu 30 lei. Mie mi se pare un pret cam mare pentru ceea ce ofera,adica e doar ceara si atat. Imi place mult acest produs, mai ales datorita cocosului, pe care il iubesc, pur si simplu, dar si pentru faptul ca imi aseaza firele rebele atunci cand il folosesc si se si simte un iz usor de cocos. Per total, sunt multumita, l-as recumpara, dar tot e cam mare pretul. :))



Uleiul de par de la Londa cu argan din gama Velvet Oil - este cel mai bun ulei de par incercat de mine vreodata. Nu am incercat eu prea multe  uleiuri, dar asta, este incredibil, de la miros si pana la efect. Il folosesc dupa ce imi usuc parul si imi place ca imi lasa parul atata de moale si de fin, de stralucitor si sanatos, de parca as fi iesit direct de la salon. De miros nu mai zic, e divin. Pretul lui  este undeva la 80 de lei,si se poate  achizitiona din saloane sau de la magazinele profesionale.



Si ultimul produs este Serul termoprotector de la Gerovital - un spray pentru protectie foarte bun, il folosesc la fiecare spalare. Eu cam rar folosesc placa de par, insa pentru uscatorul de par, acest ser mi se pare foarte bun. Cei de la Gerovital fac o treaba foarte buna. 


Gerovital

Datorită prezenței unor ingrediente cu un efect puternic hidratant, ca extractul de Aloe VeraAquaxyl și Provitamina B5, serul suplimentează rezervele de apă din structura fibrei capilare.
Asigură protecția firului de păr prin pelicula pe care o creează în jurul acestuia, împiedicând pierderea apei sub acțiunea temperaturilor ridicate provenite de la instrumentele de coafare. 

Acestea sunt produsele folosite de mine. Voi ce produse folositi?







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect