Tinuta de birou 1

 Buna! Astazi vreau sa va arat o tinuta de birou foarte frumoasa si interesanta. Este compusa dintr-o fusta albastra, cu croi modern, din catifea (cred) si un sarafan trei sferturi cu volan. Mie mi se pare o combinatie extrem de reusita, mai ales ca sarafanul are o nota foarte eleganta, ceea ce ii permite sa fie purtat si la alte evenimente.
Fusta este accesorizata in talie cu pasmanterie colorata, oferindu-i un plus de rafinament.
Tinuta asta mi se pare ideala de purtat si la interviurile pentru job si la birou, dar si la o intalnire romantica ( sau nu). Oricum nu va trece neobservata. 😊




 Cele doua piese se gasesc aici, la pretul de 179 lei ( nu stiu sigur daca ambele piese sau doar una, desi cred ca ambele sunt incluse in pret, deoarece e combinatie) si sunt disponibile in doua marimi : 36 (S) si 38 (M).
Este prima data cand intru p site-ul acesta de haine si imi place foarte mult ceea ce am vazut..cu siguranta am sa fac ceva comenzi de la ei.😃

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect