Consumate 2

Buna! Revin cu o noua postare legata de ce am mai consumat eu in perioada aceasta. Am lipsit destul de mult, deoarece am avut o perioada foarte incarcata (dizertatie, permis de conducere, serviciu etc.) si chiar nu am avut timp de blog. Oricum, de la ultima postare cu consumate,am reusit sa termin cateva produse, atat legate de machiaj, cat si de ingrijirea tenului.O sa incep cu produsele de baie,pentru ca imi sunt la indemana.


Pentru corp: 

1. Lotiunea de corp cu castravete, pepene galben, vitamina E, ulei de jojoba si unt de shea de la Bath&Body Works - a fost una din preferatele mele, deoarece, pe langa mirosul delicios de pepene are si o formula usoara, ce intra repede in piele, fara sa lase o pelicula la suprafata pielii.

2. Gelul de dus cu lamaie verde de la Country House - mi-a placut; are un miros racoritor de lamaie verde si lasa pielea curata. Pacat ca mirosul nu rezista pe piele mai mult de 10 minute. L-as mai recumpara, daca l-as gasi.

3. Spuma de baie cu aroma de pin verde de la Malizia - a fost cea mai buna spuma incercata de mine pana  acum. Mi-a placut foarte mult, de la miros si pana la rezistenta lui in apa.

4. Sare de baie cu aroma de nufar de la Naturalis - nu am cuvinte sa va spun cat mi-a placut. Are un miros extraordinar de frumos, inmiresma intreaga baie si da si o culoare subtila de roz apei. Din pacate, mirosul nu persista mai mult de 7 minute, insa tot pe lista de preferate ramane. Am cumparat-o din nou.😊


Parfumuri si Igiena :

5. Pasta de dinti Oral B - nu am terminat-o, dar o arunc, deoarece m-am cam plictisit de ea si am inceput altceva. Oricum nu mi s-a parut ca face cine stie ce, atat  ca nu este mentolata puternic ca si majoritatea pastelor de dinti, lucru care l-am aperciat mult la ea.

6. Mostra de parfum de la Lancome ''La vie est belle" - initial nu mi-a placut deloc mirosul, dar pe masura ce il utilizam a inceput sa imi placa foarte mult. Este un parfum dulce, usor greoi, care persista mult si bine :)). Este potrivit pentru anotimpul rece si parca mai mult seara. O sa il cumpar in varianta normala, dar la iarna.

7. Apa de toaleta cu aroma de cocos de la Yves Rocher - am mai scris despre ea aici. O iubesc pur si simplu. Are un miros puternic de cocos si pentru cei 20 de lei pe care i-am dat, rezista toata ziua pe piele.

8. Dizolvantul intaritor pentru unghii 2 in 1 de la Farmec - sterge foarte bine oja de pe unghii, nu are acetona si miroase placut a musetel. Un minus pe care il are este mirosul puternic de alcool, in rest..e ok. O sa il recumpar candva, deocamdata folosesc altceva.

9. Solutia de curatat pensule de la Ebelin - e ok..curata pensulele de machiaj, insa nu pot sa spun ca e ceva nemaipomenit. Se consuma destul de repede si mirosul e putin cam tare, dar e ok. Isi merita banutii. Se gaseste exclusiv in DM si costa doar 10 lei.

10. Lumanare parfumata cu migdale prajite de la Melinera - am primit-o cadou si mi-a placut foarte mult mirosul. A fost si in cantitate mare, dar am uitat sa ii fac poza. Cred ca in Lidl se gasesc aceste lumanari Melinera.


Pentru ochi :

11. Dischete demachiante de la Izis si Septona - ambele mi-au placut, nu se imprastie si nu zgarie pielea.

12. Demachiant pentru ochi de la L'Oreal - a fost super bun, mi-a placut incredibil de mult. Curata excelent ochii de machiaj, nu ustura deloc si nu usuca pielea din jurul ochilor. Din pacate, l-au reformulat, caci nu mai se gaseste pe piata in varianta aceasta. L-am cumparat in locul acestuia, pe mult laudatul demachiant bifazic Nivea, care, nu e cine stie ce..e ok..dar, nu merita asa laudat. In plus, pe mine uneori ma cam pisca ochii de la el.

13. Creioane de ochi : 2 albastre ( Rimmel si celalalt nu mai stiu cum se numeste) si unul mov ( Avon). Cel de la Rimmel mi-a placut foarte mult, motiv pentru care nu a mai rasmas mult din el, dar e vechi si trebuie aruncat. Celalalt ( fara nume), nu prea l-am folosit, rar de tot asa ca il arunc.
     Ultimul produs de acest gen este de la Avon in nuanta mov si mi-a placut. A fost ok atunci cand l-am cumparat, l-am utilizat de cateva ori, dar apoi am uitat complet de el, asa ca prefer sa il arunc.



Pentru buze :

14. Luciu de buze de la Rimmel London '' Stay glossy'' -  l-am avut in nuanta Endless night si e un nude, cu tenta usoara de maro. Mi-a placut si l-am folosit destul de mult, dar am uitat de el prin sertar si a expirat. Orcum il aveam de 5 ani, deci nu ii pierdere.

15. Luciu de buze de la Essence '' XXXL nudes'' -  A fost tare fain la vremea lui, mi-a placut ca nu avea senzatia aceea lipicioasa pe buze si era un nude subtil, foarte apropiat de culoarea naturala a buzelor. Oricum nu am mai ramas aproape nimic in el, poate de vreo 2-3 utilizari maxim, insa il am tot de vreo 5 ani asa ca il arunc.

16. Luciu de buze Oriflame si balsam de buze Oriflame, din gama ''The One''. Ambele mi-au placut foarte mult, nu incarcau buzele si nici nu uscau buzele. Astea le-am terminat de consumat.

Cam astea au fost produsele terminate. O sa incerc sa scriu macar de doua ori pe saptamana, acum ca am mai mult timp.😏


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect