Favorite&Dezamagiri #2


Buna! Astazi am sa va arat care au fost produsele mele favorite din aceasta perioada, precum si produsele care m-au dezamagit. Sper sa reusesc sa imi reintru in normal ca sa pot posta mai des, dar de cateva luni incoace nu am timp nici sa respir. 😊

1. Masca nutritiva cu ulei de argan - este un rasfat pentru parul meu,il lasa ataaat de catifelat si de moale, Are un miros tare placut si este si accesibila ca pret ( 15 lei).

2. Sare de baie cu aroma de nufar de la Naturalis - am mai vorbit despre ea in Consumate. imi place incredibil de mult mirosul si, desi mai exista cateva arome, tot pe aceata o voi lua. unt la al doilea tub de aces fel. O gasiti in supermarketuri la pretul de 10-12 lei.

3. Gelul de dus gurmant cu aroma de ciocolata de la Palmolive - Deliciooooos! Imi vine pur si simplu sa il manac.Parca ar fi ciocolata pura..abia ma abtin sa nu gust :)).

4. Gomaj pentru fata cu galbenele de la Cosmetic Plant - curata bine tenul de impuritati si il lasa foarte curat si nu zgarie fata, dei are multe particule destul de abrazive. Chiar daca am tenul gras, o folosesc o data pe saptamana,ca a nu distrug bariera de protectie a tenului. Va recomand si pe voi sa faceti tot asa.

5. Baza de machiaj pentru ochi de la Melkior - are nota 10+ din partea mea. Este extraordinar de buna, patreaza machiajul intact de dimineata pana seara si nu se strange deloc in pliurile ochilor. Ba chiar evidentiaza mai tare nantele fardurilor atunci cand o folosesc. o voi recumpara mereu.

6. Anticearcanul de la Catrice in nuanta 010 Porcellain - un produs foarte bun, rezista excelent pe zona ochilor si o ilumineaza putin. Din pacate, nu mai gasesc nicaieri acest produs. Cred ca l-au scos din productie. Pacat..chiar era un anticearcan foarte fain.

7. Gelul de sprancene de la Catrice - va fi mereu la Favorite. Este perfect pentru a evidentia in mod natural sprancenele si este potrivit mai mult pentru fetele care nu au foarte multe goluri in sprancene. Costa undeva la 15 lei si il voi recumpara de nenumarate ori.

8. Rujurile de la Farmasi ( in nuanta 06) si Rimmel London (in nuanta 705 Let's get naked) - imi plac foarte mult, atat ca nuante,cat si ca rezistenta. Cel de la Farmasi usuca  putin buzele,dar nu atat de tare incat sa se imprastie de pe buze.

9. Rimelul '' They're real " de la Benefit - Sublim. Incredibil. Excelent. Nici nu stiu ce as mai putea zice. Eu oricum am gene bogate si dese, iar atunci cand il folosesc, arata atat de bine, de parca ar fi false. Eu l-am cumparat in varianta mini deoarece am o gramada de rimeluri pe care trebuie sa le gat. A costat 47 lei ( mini) i deja l-am recumparat (tot mini).

10. Balsamul de buze cu vanilie si ulei de macadamia de la Nivea - Imi place mult acest balam. Imi hidrateaza buzele si le lasa moi si catifelate. Cei de la Nivea reusesc mereu sa ma surprinda cu produsele lor. Tot ce am incercat de la ei ( gel de dus, creme, sampoane,balsamuri, fixative, spume de par etc. )  mi-au placut.

11. Blush-ul ''InstaGlow'' de la Miss Sporty - este superb. Arata tare bine pe ten si ii da un aspect natural. Trebuie insa avut grija la cantitatea luata cu pensula,deoarece este foarte pigmentat si arata prea rozosin pe ten.:))


La categoria Dezamagiri am 3 produse :

1. Spumantul de baie cu ulei de migdale de la Pepa - numai spumant nu ii :)). Nu face mai deloc spuma, si aia care o face nu rezista mai mult de 1 minute, mirosul in sticla ar fi ok, dar cand torn spumantul in apa nu se simte mai nimic. Nu stiu la ce ma asteptam de la el avand in vedere ca a costat lei.

2. Fondul de ten de la Benecos in nuanta honey - nu imi place absolut  deloc ; de la textura si pana la modul de aplicare. Este foarte dur, se intinde foarte greu si nu pe toate portiunile, da un aspect fals si imi si simt tenul foarte greu cu el. Chiar nu imi place nimic la el si dupa prima utilizare a zburat direct la mama in portfard :)).

3. Tusul de ochi de la Yves Rocher - nu are deloc culoare si este foarte lichid, ca apa. In orice fel am incercat sa il folosesc nu mergea. Este tip stilou si adevarul e ca eu cu acest gen de tus nu ma inteleg, le prefer pe alea cu pensula. Imi pare rau sa il trec aici, Yves Rocher este brandul meu preferat si asa va ramane, dar la categoria make-up nu prea ma incanta.

Cam acestea au fost produsele. Ma  gandesc ca zilele astea sa fac un haul, caci am scapat prin magazine si mi-am cam umplut sertarele.:)).


O seara faina va doresc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect