Consumate 5


Heeii!A sosit din nou,bineinteles,randul produselor consumate de mine.Am reusit sa termin destule produse,inclusiv cateva ce tin de categoria make-up.😊Sa incepem:
Produse pentru par:

 

1.Spray fixativ pentru volum de la Nivea - mi-a placut mult,nu imbacseste parul si nu il incarca.Are o formula usoara.

2.Masca de par cu keratina de la Douglas - mi-a placut enorm de mult..desi pare ca are o cantitate putina,pe mine m-a tinut lejer 2 luni jumate. Miroase fenomenal.P sa o recumpar in varianta full size cand o sa ajung intr-un magazin Douglas.
3.Vopsea de par Garnier - cand nu merg la salon sa ma vopsesc,recurg mereu la bopseaua de par de la Garnier. 

Produse pentru corp si igiena:


 


1.Absorbante zilnice de la Naturalis si Every day: cele de la Natiralis nu mi-au lacit deloc..ma irita groaznic,in schimb cele de la Every day sunt super..nu ma irita,nu sunt incomode si nici nu se lipesc asa yare de slip incat sa se desire ca suratele lor de la Naturalis.

2. Cuburi efervescente de la Yves Rocher - preferatele mele pentru baie.
3. Gel de dus scrub Beauty elements de la Cien - stiu ca am zis pe la inceputul blogului ca nu imi place datorita mirosului. Ei bine,pe parcurs s-au cam schimbat lucrurile si chiar am ajuns sa il indragesc.

4.Lotiune de corp cu cirese amare de la The Body Shop - este sublima aceasta lotiune.Regret ca am terminat-o.Intra repede in corp si mu lasa pelicula aceea grasa la suprafata pielii.

5.Servetele umede de la Lula - sunt obisnuite..nu fac nimic deosebit fata de celelalte de pe piata.

Produse pentru ten:

 
 Am reusit sa dau gata cateva produse destinate ingrijirii tenului si nu numai.

1.Dischete demachiante Naturless - au fost ok,nu se desfac atunci cand le folosesc,sunt moi..per ansamblu sunt multimita de ele.

2.Mostra crema de fata zi de la Farmec - am folosit-o si este ok,insa este destinata tenului normal,eu avand tenul gras cu tendinta acneica clar nu mi se potriveste.Dar cele care aveti tenul normal eu zic ca merita incercata.

3. Mostra apa de parfum "Intimacy"- miroase foarte fain.E dulce,dar departe de a fi gretos si fresh in acelasi timp.

4.FDT Revlon ColourStay - minunat!Nu am ce sa ii reprosez.

5.Masca pentru buze cu unt de karite de la Sephora - se vorbeste de multa vreme de aceste masti si,de curiozitate mi-am luat si eu una.Imi place super mult..hidrateaza intens buzele si nu lasa pelicula grasa pe ele.👍🏻

6.Demachiant bifazic Nivea - nota 10.Nici nu ma mai tenteaza alte demachiante de cand l-am descoperit pe acesta.

7. Crema CC de la Farmasi - destul de buna pentru o crema CC..chiar prea buna as putea spune.Mie mi-a placut mult aceasta crema..are acoperire bunicica,fara miros si se adapteaza repede nuantei tenului.Cei de la Farmasi au tot mai multe produse bune si foarte bune si la pret mai mult decat convenabil.

Si cam acestea sunt produsele consumate de mine.Nu o sa le fac lunar,deoarece imi ia ceva timp sa gat si oricum,prefer sastrang ceva produse ca sa am ce arata. Cam atat pentru azi..va pup si va doresc o seara faina!😘


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect