Review 3 - Essence Eyebrow Gel


Va spuneam zilele trecute ca mi-am luat un "tus" de ochi maro,care,de la prima utilizare,a zburat direct in cosul cu gunoi.šŸ˜‚
Ei bine,dupa ce am citit mai bine ca este un produs destinat sprancenelor,l-am si recuperat si l-am folosit conform instructiunilor.šŸ˜
Imi place super mult..este foarte moale,sr aplica  usor (eu l-am folosit cu o periuta pentru sprancene imbibata in putin ulei de cocos si cred ca asta a facut aplicarea mult mai  facila),este pigmentat si rezista foarte bine.Nu se sterge si nici nu se intinde in caz de mici "accidentari".
Imi place ca produsil vine intr-un borcanas (asta m-a indus pe mine in eroare si m-a facut sa cred ca ii tus),micut,elegant si la un pret foarte convenabil..undeva la 17 lei. Cu siguranta va deveni produsul meu favorit pentru sprancene si vi-l super recomand.šŸ˜Š

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect