Haul

 Buna! A trecut ceva vreme de cand am postat primul meu haul,asa ca m-am gandit ca e timpul sa mai fac unul. De data asta nu am exagerat cu cumparaturile..doar "strictul necesar".😂
1. Pantaloni trei sfert,galben: in ultima vreme ma obsedeaza galbenul..ba la haine,ba la farduri,la oje etc. Sunt foarte comozi si usori, si, datorita nuantei de galben usor deschise,poate fi purtat cu o gramada de bluzite/tricouri in diverse culori. I-am lauta de la magazinul Colours la pretul de 100 lei.

2. Maestra - J.S.Hilton: nu mi se pare cine stie ce..e chiar usor vulgara.Ideea e ca in carte este vorba despre viata unei prostituate care,datorita nedreptatilor este data afara de la servici.Pe parcursul cartii,ea intalneste diversi tipi bogati si,la un moment dat il intalneste pe unul din cauza caruia a fost data afara si ajunge sa il ucida.Mie imi plac enorm romanele politiste,dar asta..e groaznic..prea multa descriere pentru un roman.
Sa trecem la cosmetice : 
 3. Marionnaud: - iluminator Cindy Lou Manizer. Il iubesc..la fel de mult ca pe Mary Lou Manizer.
                            - oja Marionnaud orange. imi place mult cum se aplica si cum arata pe unghii si rezista cat de cat. A costat doar 3 lei.
                            - spumant Di Palomo cu aroma de cirese negre.Inca nu l-am incercat..urmeaza.Se asta l-am si luat in varianta mica.Are un miros delicios.
                             - crema de maini Lemon Bon bon..am uitat sa o pozez,insa pe langa faptul ca au re un ambalaj tare dragalas,miroase sublim..a prajitura cu lamaie.

4. Yves Rocher: - 2 rujuri creion.Am doua nuante pentru vara,insa cel deschis nu imi place asa tare..nu mi sepotriveste.Cel mai inchis la nuanta arata foarte vine si se simte super..de dapt amandoua se simt super pe buze si le hidrateaza.😃

5. FDT Vichy Dermablend: - suuuper tare fondul asta de ten..cam ca si FDT de la Revlon..atata ca cel de la Vichy se transfera imediat. L-am prins si la o promotie excelenta..62 de lei de la 98,in farmaciile Sensiblu.  

6. Sephora : - Mascara in nuanta maro.Este excelenta,se aplica foarte frumos pe gene si evidentiaza ochii.O recomand in special ferelor cu ochii albastri...o sa va placa.
                      - masca de buze cu unt de karite: super faina,dar am uitat sa ii fac poze.

7. Boys'n'berries : - ruj in nuanta 07 mera.Este un caramiziu superb.Rezista ok pe buze,insa daca beri sau mancati ceva se transfera. La pupici nu mai zic..nu o sa reziste.😂

8. Oje Essence : - am zis in postarile anterioare ca sunt dezamagita de ele..culorile sunt foarte faine,dar nu rezista😣.Cum ma dau cu ele,a doua zi sar de pe unghii.

Cam acestea sunt produsele cumparate de mine in aceasta perioada.Pe voi ce produse va incanta?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect