Dezamagire #1 - Oje Essence



Hei!Oare cui nu ii place sa isi coloreze unghiile in cele mai tipatoare nuante / cele mai ''cuminti'' nuante?Prea putine fete, cred. Ei bine, cei de la Essence au o gama variata de nuante de oje, de la nude pana la rosu intens si pana la negru absolut. Nu mai zic de pret, care este foarte bun..personal,eu una nu o sa dau niciodata mai mult de 20 lei pe o oja,nu cred ca isi justifica pretul,indiferent de cat de bune sunt ( ma refer aici la oje  care depasesc 100 de lei cum sunt sunt cele de la YSL.Guerlain etc.)
Desi au atatea culori superbe in colectie, nu toate sunt si rezistente. Ba chiar au o rezistenta jalnica unele,chiar daca am folosit mereu un top coat peste. Au si oje care rezista bine,insa in mare, ojele celor de la Essence sunt slabute la capitolul rezistenta si e mare pacat, deoarece pe langa pretul foarte avantajos ( 7-8 lei), sunt si foarte pigmentate si nu e nevoie decat de un strat pentru o acoperire.Nu mai zic de ambalajul foare placut.
Din pacate insa, rezistenta reprezinta un impas pentru mine..as vrea totusi sa reziste mai mult de o zi -doua. La polul opus, Farmasi si Rimmel London depasesc ca rezistenta ojele de la Essence.Nu au o gama atat de variata la nuante,insa imi plac mult pentru rezistenta lor ( 4-5 zile,uneori chiar mai mult, in functie de activitatile pe care le desfasor).
Deocamdata cam acestea sunt dezamagirile mele in materie de cosmetice,in general, nu mi se intampla sa dau peste produse care chiar sa imi displaca sau sa ma dezamageasca,dar se mai intampla.😊

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect