Review 6 - FDT Maybelline Superstay 24h


 Buna! Zilele trecute am trecut pe la DM si am vazut ca au multe reduceri,unele chiar foarte bune la standurile de cosmetice si bineinteles ca ochii mi-au cazut pe noul fond de ten de la Maybelline Superstay 24h. Am citit multe pareri pozitive legate de acest produs si m-am hotarat sa il cumpar,mai ales ca a fost doar 27 lei, redus de la 50. Deci, am facut si o afacere super ok😎.
 De obicei, cand imi aleg un fond de ten, tin cont foarte mult de textura acestuia si modul de aplicare  pe ten. Desi are o acoperire mare, nu se simte deloc incarcat pe ten. Eu mi-am luat nuanta 21 Nude Beige si l-am purtat in jur de 10 ore si nu a oxidat deloc si nici nu imi lucea tenul..bine,eu nu prea am probleme legate de oxidare in ceea ce priveste fondurile de ten. Ce am mai observat eu,insa nu bag mana in foc este ca nu se transfera.Oricum la capitolul asta vreau sa il mai testez. Eu zic sa insir mai jos cateva din punctele sale forte :
- Acoperire mare si rezistenta de pana la 24 h;
- Grad ridicat de matifiere;
- Nu oxideaza;
- Se simte lejer pe ten si nu evidentiaza porii;
- Pret bun.
Eu una sunt extrem de multumita de el,mai ales ca in perioada asta mi-au iesit cateva cosulete minore si am si tenul ceva mai sensibil ( se inroseste imediat) si a acoperit perfect, ca si cand nu as avea nici o imperfectiune.Il recomand cu caldura!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect