Consumate 2



Helloo! Tot trag nadejde ca vine primavara, insa, din pacate se prea lasa asteptata..cine s-ar fi gandit ca vom vedea din nou zapada tocmai in 20 martie??Eu una. nu. Pana cand vine intr-adevar adevarata primavara, m-am gandit sa incep un nou articol cu produsele consumate in ultima perioada. Sa-i dam bataie zic.😀

I. Produse pentru par : 3

1. Vopsea de par Garnier Oli - in nuanta 6.60 despre care v-m mai vorbit si in articolele precedente..ramane in continuare the one.👍

2. Sampon pentru par vopsit de la Yves Rocher - i-am facut si un review cu ceva timp in urma. Nu ii rau, dar nici extrordinar nu ii. Oricum, isi face treaba cat de cat.

3. Sampon cu argila extraordinara de la L'Oreal - intr-adevar este un sampon de curatare a scalpului foarte bun:scartaie de curatenie dupa ce il utilizez. Nu stiu daca ataca pielea in caz de folosire indelungata, insa eu mai alternez sampoanele intre ele si mi-a placut tare mult.👍

II. Produse pentru ten : 18

1. Dischete Demachiante Cleanic si Naturalis : primele imi plac super mult, celelalte nu prea..se desira si ma enerveaza asta.😁

2. Masti de fata 7th Heaven (ciocolata, alge din M.Moarta si plasturi pentru puncte negre): excelente..doar atat am de spus.👍

3. Demachiantul bifazic de la Nivea: am mai vorbit despre el..foarte bun, insa il mai alterneze cu cel de la Garnier, deoarece ma cam ustura ochii de la el..in rest, un produs foarte bun.

4. Crema pentru conturul ochilor si al buzelor de la Gerovital cu mac : ei bine chiar am fost surprinsa de acest produs..nu cred eu in miracolele promise de majoritatea produselo de cosmetice, insa pentru hidratarea zonei de sub ochi este perfecta. O recomand!👍

5. Gel de curatare Bioderma Sebium Global : este un gel de curatare delicat cu pielea, lasand-o curata si fara sa o usuce. Are la baza ingrediente foarte bune si este destinata tenurilor mixte si grase. Mi-a placut mult cum mi-a curatat fata, mai ales cand am avut probleme cu acneea.👍

6. Fond de ten ColourStay de la Revlon : ei bine, fondul asta de ten bate la fund multe fonduri de ten scumpe. Poate fi considerat un dupe dupa cel de la Estee Lauder Double Wear.👍👍

7. BB Cream Tea tree Oil de la The Body Shop : are o acoperire bunicica pentru un bb cream, rezistenta moderata ( poate chiar mare daca este setat cu pudra)si are un miros puternic de ulei de arbore de ceai. Pe mine m-a deranjat la un moment dat acest aspect, insa am trecut peste. Aaa..si ca mentiune..reduce roseata..deci il recomand. Pretul lui este undeva la 40 lei.👍

8. Demachiant pentru ten sensibil de la Yves Rocher : destul de ok..curata bine tenul de machiaj, insa trebuie clatit cu apa dupa folosire, deoarece lasa o pelicula grasa pe ten, destul de incomoda.

9. Ser Elixir Jeunesse de la Yves Rocher : un ser bun, l-am folosit cu crema de zi si de noapte din aceeeasi gama si mi-a placut mult. Nici nu mi-a ingrasat tenul si asa gras si mi-a hidratat foarte bine zonele cu nevoi. L-as recumpara, insa astept sa il prind la o oferta.Pretul lui este de 90 lei.👍

10. Servetelele demachiante cu ceai verde de la Sephora : si despre acestea v-am mai vorbit intr-un articol trecut. Am terminat al doilea pachetel.👍

11. Masca pentru buze de la Balea : e destul de placuta, lasa o senzatie de hidratare profunda a buzelor, dar parca tot cea de la Sephora mi-a placut mai mult.Oricum pentru 2 lei chiar merita cumparata.👍

12. Mostre : 2 Lancome Energie de Vie, 1 Estee Lauder ( primer) : nu o sa intru in detalii, insa nu as cumpara nici una din ele. Pret prea mare pentru ceea ce ofera..slabute.👎

13. Buretel de machiaj de la Cupio : nota 10 +. Face o treaba incredibil de buna, fondul de ten arata impecabil pe ten,iar pretul este de doar 30 lei. 👍

III. Produse pentru corp : 10


1. Crema pentru maini uscate de la Bioten : in sfarsiiit am scapat de ea..efectiv am detestat-o, parca imi usca si mai mult mainile in loc sa le hidrateze. 👎

2. Deodorant Nivea Protect : A fost ok pe perioada rece..nu stiu cum s-ar purta in perioada calda, insa mie mi-a placut.👍

3. Gomaj pentru corp cu caise de la Yves Rocher : are o textura grunjoasa, insa nu zgarie deloc pielea, ba chiar o lasa curata si catifelata..iar despre miros..delicios. Cand mai termin din ce am, o voi recumpara.👍

4. Unt de corp cu masline : sunt produse pe care le-am primit de la ai mei din Grecia dar nu mai stiu cum se numeste firma caci am aruncat cutia. Are un miros care duce putin spre artificial, insa mi-a placut ca intra repede in piele si nu imi simteam pielea grasa, ca alte produse de acest gen. 👍

5. Apa de parfum Si Giorgio Armani : foarte placut mirosul, insa, desi am avut doua mostre, tot nu mi-am dat seama de persistenta sa..eu nu prea il simteam mai mult de 4 ore. Sper sa ma insel ca tare mi-l doresc.

6. Gel de dus Nivea Creme care : minunat..de la textura pana la miros, dar asa greu s-a consumat ca aproape ma enerva. :)) 👍

7. Bombe de baie de la Dairy fun : fix un mare fâs sunt. Miroseau artificial  si nu tinea mai deloc mirosul, plus ca aveau cu totul alta aroma decat cea de pe ambalaj :)). 👎

8. Dizolvant de unghii de la  Today : am terminat a treia sticluta. E foarte buna si are si un pret micut.Eu o iau de la Penny cu 8 lei.

9. Tampoane zilnice de la EveryDay: 👍

GUNOI : 1. Buretelul de la Cupio : dar doar pentru ca i-a trecut vremea si trebuia inlocuit.
                 2. Oja no name : o am de cand lumea, dar abia acum mi-am amintit de ea.
                 3. Lumanare cu aroma de migdale prajite : suuupe aromaaa.👍


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect