Favoritele iernii #1




 Hello,hello! Iata ca am revenit cu o noua postare cu favoritele anotimpului ce tocmai a trecut, adica favoritele iernii! Mi-a luat ceva pana sa ma hotarasc ce anume mi-a placut enorm, deoarece am folosit multe produse bune si foarte bune,insa, intr-un final, am decis sa le adaug pe cele mai utilizate.
 O sa incep cu rujul lichid mat de la Boys'n'Berries in nuanta Vampirella, care este cel mai bun ruj incercat de mine pana acum ( mai am 3 sau 4 nuantede la ei, deci va dati seama cat imi plac). Este un rosu perfect,ideal pentru mine,si mi se pare ca este la fel de bun ca si cel de la Sephora, bineunoscutul lipstain 01,iar ca pret este destul de avantajos - 28 lei.
Un alt ruj preferat de mine si pe care l-am adaugat si in favoritele toamnei este cel de la Kat von D in nuanta Lolita II, care este un nude perfect si se potriveste oricarei tinute, deci nu trebuie sa va bateti capul cu el. 😀
 Maybelline Master Contour V Stick in nuanta Medium, l-am folosit in mare parte pe parcursul anotimpului rece, deoarece mi-a placut mult. Este cremos si se blenduieste foarte bine ( eu folosesc buretelul pentru un aspect cat mai natural).Are 2 capete: unul pentru conturare, iar altul pentru iluminare. Le-am folosit pe amandoua si sunt minunate.
Un alt produs care intra si in favoritele iernii este gelul de sprancene Ka - Brow de la Benefit,unul din cele mai tari produse de sprancene de pe piata la ora actuala. Bineintele ca il iubesc.Va intra cu siguranta si in favoritele primaverii.
Serum-ul Sebo Vegetal de la Yves Rocher pentru minimizarea porilor. Pe cel din gama Elixir Jeunesse l-am terminat de ceva timp, asa ca l-am inlocuit cu mai sus numitul. Imi place mult ca matifiaza bine si porii nu mai sunt vizibili deloc. L-am si nimerit la un pret bun - 50 lei redus de la 70 lei.
Crema de zi si de noapte din gama Elixir Jeunesse, sunt absolut minunate..lasa tenul asa catifelat, hidrateaza atat cat trebuie si nu lasa o pelicula uleioasa. Sunt excelente pentru sezonul rece.
Apa de lavanda 100 naturala, nu este un brand anume, este un produs facut in casa, insa este foarte buna.Imi place ca imi calmeaza roseata tenului, data de cosuri, nu irita, nu are alcool. Intr-adevar are un miros oribil si uneori simt ca imi usuca tenul, in rest numai de bine. Are o valabilitate destul de mica..8 luni de la deschidere. Am cumparat-o din Sibiu, de la targul de Craciun si am dat 15 lei pe ea.
Creionul khol de la L'Oreal in nuanta gri metalic il am de ceva timp,dar imi place mult,,il folosesc mai mereu in machiajul meu minimalist de birou..mascara + creionul khol. Eu am ochii albastri si imi place cum ii pune in evidenta.
Pudra matifianta Creme Puff de la Max Factor. Isi merita reputatia de  cea mai buna pudra. Matifiaza tenul perfect si de cate ori o folosesc, tenul meu nu straluceste asa de tare ca de obicei.Singurul minus pe care il are este parfumul, care este printre primele igrediente,in rest..este perfecta.
Uneori, cand am chef de un machiaj mai ''profund'', intind mana dupa paleta Nude din gama proprie Marionnaud. Are nuante atat calde, cat si reci si se pot face machiaje de zi si de seara cu ea. Este o paleta versatila destul de buna, fardurile sunt pigmentate si rezista  bine aplicate peste o baza de machiaj.
Siii, nu in ultimul rand, cea mai buna mascara incercata de mine si care imi topeste inima : Hypnose Drama de la Lancome. Nu am cuvinte sa va spun cat de mult imi place : curbeaza genele ( nu am nevoie de clestisor atunci cand il folosesc), le umple fara sa para incarcate, nu se intinde. Intr-adevar, pe genele de jos se sfaramiteaza, de aceea evit sa il folosesc pe ele. Din pacate,am varianta mini, insa cu siguranta cand ajung intr-un Sephor sau Douglas il voi cumpara in varianta full size.😀
Si cam acestea sunt produsele preferate de mine. Voi ce folositi din ce am enumerat eu?
P.S: am uitat sa adaug la favorite si parfumul de la Carolina Herrera Good Girl: este sublim, unul din putinele parfumuri pe care le voi recumpara mereu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect