Noutati Yves Rocher + Lansare Jeffrey Star Marionnaud


  Iata ca a trecut mai bine de jumatate de toamna si incet incet ne apropiem de cea mai frumoasa perioada din an : sarbatorile de iarna. Cu totii asteptam acele momente in care suntem alaturi de cei dragi, insa pana atunci am tot dat eu ture prin magazine si m-am oprit si  la Yves Rocher, unde am vazut noua editie limitata ''Nuit Vanille".
 Setul contine o lumanare parfumata, un ulei de dus parfumat si o apa de toaleta la 100 ml. Miros foarte bine produsele, dar dintre toate cel mai tare ma tenteaza lumanarea parfumata pe care ma si gandesc serios sa o achizitionez.

La Marionnaud s-au lansat zilele acestea produsele cosmetice marca Jeffrey Star. Pe mine personal nu ma da pe spate nimic din colectia lui/ei. Si preturile mi se par cam mari doar penttru un titlu si o reclama. Nu am nimic cu persoana lui, doar ca mi se pare ca prea se face atata caz pentru nimic ca si pentru Fenty Beauty, motiv pentru care m-am cam scarbit..de reclamele astea abuzive.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect