Review 13 - Fond de ten Happy by Marionnaud

 De ceva vreme cei de la Marionnaud si-au lansat gama proprie de machiaj, o gama destul de larga zic eu ; de la fonduri de ten, corectoare, primere si pana la farduri de pleoape, rujuri, mascara etc. Fiind foarte curioasa in ceea ce priveste fondurile de ten, m-am gandit sa il incerc si pe acesta. Avand in vedere ca temperaturile sunt in continua scadere si ca tenul meu incepe sa devina mixt/ usor uscat, mi-am achizitionat fondul de ten Happy My Radiance, un fdt ceva mai hidratant si mai luminos.
Trebuie sa recunosc ca imi place maxim acest fdt; se aplica atat de usor pe ten si se simte atat de placut, incat bate la fund multe fdt high end. Desi in general am un ten gras, cu tendinta acneica, mie nu mi-a cauzat nici o problema. Are acoperire mica, insa e "construibil" si lejer ajunge la o acoperire medie, uniformizeaza frumos nuanta tenului si ii confera o luminozitate naturala, fara a evidentia micile imperfectiuni ale tenului. Se dozeaza usor, deoarece este prevazut cu pompita, iar ambalajul este bine gandit din punctul meu de vedere : sticla simpla si mata,si mi se pare ca este si destul de rezistenta. Are si un pret ok, in jur de 70 lei, dar la Marionnaud mereu veti gasi oferte si cu siguranta ca il puteti achizitiona la reducere.
Cei de la Marionnaud au facut o treaba buna cu gama asta de fdt. Mai exista o varianta de fdt, My Cocoon, care este un fdt mat, destinat tenului mixt/gras, dar nu l-am testat, deci nu pot sa va spun nimic despre el.
In concluzie, eu zic ca merita incercat acest fdt, mai ales ca se potriveste si tenului gras ( anumitor, la mine merge excelent, insa poate si din cauza ca acum tinde sa fie mixt) si nu oxideaza, am uitat sa mentionez treaba asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect