Parfum 1 - Givenchy Ange ou Demon



M-am hotarat ca de luna aceasta sa incep sa vorbesc putin si de parfumuri, mai exact parfumurile preferate de mine si care, cred eu, isi merita banii si prestigiul. Intrand cu pasi repezi in anotimpul rece, primul lucru la care m-am gandit ( dupa scoaterea hainelor groase din dulap), a fost ce parfum sa port eu in perioada asta. Si mana mi-a picat pe Ange ou Demon. Fiind un parfum oriental floral, are ca nota de varf sofranul, ceea ce se si simte usor la el. Imbinat cu cimbru si mandarina, nu doar ca potoleste din puterea sofranului, ceea ce il face perfect de purtat si la birou, dar da si o nota usoara  de  senzualitate si seductie.
Ange ou Demon a fost lansat in anul 2006 de casa Givenchy, ei fiind recunoscuti in toata lumea prin prisma faptului ca aduc in prim plan esente spectaculoase.
Desigur, pe langa celelalte note de varf ale parfumului, se disting si vanilia, boabele de tonka si crinul. Cel mai tare eu simt vanilia si crinul.
Din punctul meu de vedere este un parfum cald, misterios, uneori chiar sufocant, dar usor de asortat si de purtat, avand totusi o personalitate distincta.
Persistenta lui pe mine dureaza undeva la 6 - 7 ore, ceea ce mi se pare ok, iar ambalajul sau simplu este de mare efect, potrivindu-se perfect cu numele parfumului.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect