Review 2 Rimel They're Real - Benefit

Dintre toate rimelurile existente pe piata am ajuns efectiv sa iubesc unul singur : They're Real de la Benefit. Am inceput sa il folosesc de prin februarie si nu ma mai pot dezlipi de el. Are o periuta mare, din cauciuc, care rimeleaza perfect fiecare geana, oferindu-i curbare, volum si alungire.


Eu, ce-i drept, am fost inzestrata de la mama natura cu gene lungi si bogate, insa rimelul asta le face sa arate si mai bine. Cred li se va potrivi foarte bine fetelor cu gene scurte, datorita periutei mari, ceea ce le va face mult mai vizibile.
Are un pret destul de piperat pentru un rimel (varianta full size costa in jur de 100-120 lei), insa partea buna este ca il gasiti si in varinta travel size si costa in jur de 47 lei. Eu, zgarcita cum sunt de felul meu, prefer sa imi iau varianta mini.😂Si nu imi ocupa asa mult spatiu..lucru important.
Voi l-ati incercat?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect