Ce costume de baie purtam in vara anului 2017?


Vara se apropie cu pasi repezi si asta inseamna ca e timpul pentru noi achizitii in materie de costume de baie. Deja simt mirosul nisipului si al apei marine😍. Nu stiu ce preferati voi, muntele sau marea,dar eu, categoric MAREA. M-as muta acolo cu prima ocazie. Pentru mine reprezinta Paradisul de pe pamant si de abia astept sa imi iau concediu ca sa merg acolo.
Pana atunci insa m-am gandit sa va arat cateva costume de baie preferate de mine si pe care sper sa le achizitionez cat de curand.

1. Costumul de baie cu imprimeu floral

Imi place enorm de mult, mai ales datorita combinatiei de culori.
Sutienul are bretelute ajustabile si detasabile, si, pentru doritoare,are si buretei. Eu personal, prefer sa il port fara buretei, nu doar pentru ca ma cam jeneaza ff putin, cat si datorita faptului ca se usuca ceva mai greu. Pretul costumului este de 169 lei (cam maricel din punctul meu de vedere).














2. Costum de baie albastru inchis cu floarea soarelui




Imi place pentru combinatia reusita dintre albastrul inchis si floarea-soarelui. Pretul este de 169 de lei.

3. Costum de baie brodat Miami White
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect