Haul

Buna! Revin din nou pe blog dupa o pauza cam maricica..mda.stiu..ar trebui sa postez mult mai des,dar nu reusesc sa ma sincronizez nicicum cu timpul. Pe viitor o sa incerc sa fac ceva si in privinta acestui aspect denumit TIMP. Dar sa trecem la ale noastre. M-am gandit sa fac un haul cu ceea ce mi-am mai luat eu in ultima perioada ca na..la hopping fac ce fac si ajung :))..am o viteza uluitoare in a cheltui banutii de care trag de ei ca de elastic.
Luna trecuta am fost la Cluj intr-un weekend, si,am profitat din plin. Am prin si o gramada de promotii bune si era greu sa rezisti tentatiilor.



In materie de hainute,singurul obiect vestimentar care mi-a facut cu ochiul imediat a fost o bluzita vaporoasa de la Bershka pe care am si prins-o la o super reducere..am dat pe ea 41 de lei, redusa de la 70. Este inflorata si are un material destul de bun in ea ( nici in zi de azi nu m-am uitat sa vad din ce e facuta 😁). Imi place foarte mult ca si atunci cand e foarte cald afara, nu se lipeste de corp, ceea e e un mare plus.

Ca si accesorii, am ales doua perechi de cercei si un colier. Cerceii aurii si colierul i-am luat din H&M, iar cei argintii de la Accessorize.

Produsele cele mai multe au fost bineinteles cele pentru ingrijirea tenului (si nu numai) si make-up.
De la Sephora mi-am luat asa: - servetele demachiante cu Green Tea care mi-au placut foarte mult nu doar pentru miroul usor, cat pentru faptul ca servetelul are o parte abraziva destul de dura,care curata in profunzime tenul si o parte fina, pentru a calma tenul.
                                                  - Porefessional de la Benefit in varianta mini cred ca stie toata lumea pentru ce este folosit acest produs. Eu personal nu am porii foarte mariti, poate putin in zona nasului, dar l-am luat mai mult de curiozitate.
                                                  - Rimel They're Real de la Benefit in varianta mini mi-a placut atat de mult prima oara cand l-am luat, incat mi l-am recumparat fara sa stau pe ganduri. Prefer variantele mini pentru ca au un pret ok si in plus mai am o gramada de rimeluri pe care trebuie sa le termin, aa ca e mai convenabil.
                                                  - Lapte demachiant Sephora 50 ml, mi-a placut ca are un miros aproape insesizabil si curata foarte bine si fata si ochii.
Ce mi-am mai luat sunt de la mai multe magazine ( The Body Shop, Sabon, Marionnaud, DM, Douglas etc) : - Apa termala Avene;
                        - Apa de gura Dentalux : nu are alcool,ceea ce imi place foarte mult pentru ca nu suport senzatia aceea puternica de racorire. Ma rog, parca pisca mai degraba :));
                        - Spray de Corp Douglas cu Hibiscus si ulei de macadamia : este foarte dulce si imi place mult, dar poate deveni gretos daca este folosit in continuu.
                        - Lotiune autobronzanta Alverde : nu imi place mirosul, dar dupa doua utilizari arati de parca ai fost la mare :)).
                        - Sapun de corp cu lamaie de la Marionnaud : imi place atat mirosul, cat si ambalajul.
                        - Sapun cu namol de la Sabon : l-am folosit deja de cateva ori si imi place enorm.Se poate folosi si pe ten, deoarece este foarte bland si nu-l usuca.
                        - Gel antibacterian de la Sabon : il folosesc zilnic i abia astept sa il recumpar. Mirosul lui dureaza 3-4 ore pe maini.
                        - Lumanari Yankee Candles cu aroma de capsuni si cocos negru.
                        - Crema BB de la The Body Shop : l-am folosit doar o data si nu pot sa zic inca dac e bun au nu. Mie mi-a placut miroul acela de tea tree pe care il are i uleiul din aceeasi gama.
                        - Anticearcanul de la Catrice in nuanta 015 parca: nu a disparut de pe piata cum am crezut initial, ci doar i-au modificat numarul. Eu imi luam nuanta 010 Porcellain, iar acum este 015 Light. Sper doar ca nu au umblat si la formula, inca nu l-am dechis.
                        - Ruj Vivid Matte de la Maybelline. Am uitat sa vad ce numar este deoarece i-am dat  jos eticheta :)), insa este un rosu aprins si din aceasta colectie este singura nuanta de acest fel. Are un gust delicios si mereu imi muc buzele. :))

Cam acestea sunt produsele achizitionate de mine in luna martie..desi am mai fost la cumparaturi de atunci, nu o sa fac asa des un haul. Prefer sa strang cate ceva ca sa am ce sa va prezint. O sa fac si un articol cu produsele consumate, pozele le am, trebuie doar putin chef de scris si gata. 😊



                                               

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect