Consumate 3

Nu imi dau seama cat de repede trece timpul, sau doar mi se pare mie. Am reusit sa dau gata cateva produse, nu foarte multe, ina abia asteptam sa le termin. Am strans o punguta mica in care, cu chiu cu vai, le-am indesat. Imi cer scuze de calitatea pozelor, dar am o lumina foarte slaba in camera. O sa caut alte locuri pentru pozat. :)

 

Produse pentru Baie si Igiena :

1. Gelul de dus cu ciocolata de la Palmolive : ciocolata pura. Atat pot pune despre el, Il voi recumpara dupa ce gat ce mai am prin baie.

2. Gelul intim de la Dove : parfum discret, foarte delicat, nu mi-a cauzat neplaceri, deci va mai aparea la mine in baie.

3. Spumant de baie de la Avon cu aroma de liliac : pentru 10 lei, isi face treaba extraordinar de bine : spuma multa, miros care rezista destul de bine.

4. Sare de baie de la Naturalis cu nufar : am  mai cri despre el si cat de mul mi-a placut.

5. Gel de curatare a tenului normal/mixt de la Yves Rocher : oamenii astia sunt extraordinari in ceea ce priveste prodsuele de ingrijire atat pentru ten, cat si pentru corp. Este atat de delicat cu tenul de parca ar fi o petala ce iti mangaie fiecare por din piele. Imi place nepu de mult si il voi recumpara cu siguranta. Cred ca pana in 20 de lei am dat pe el.

Produse pentru fata si corp :

6. Crema hidratanta Nivea pentru fata si corp : un produs 2 in 1, foarte bun, s-a comportat destul de bine atat pe ten, cat si pe corp, nelasan nicio pelicula grasa la suprafata. Intentionez a o recumpar cat de curand. Pretul ei a fot in jur de 10 - 12 lei.

7. Mostra BB Cream de la Garnier : am avut si in varianta mare. E un produs bunicel, insa la mine dupa o perioada imi lucea tenul de la el de parca era pom de Craciun. Deocamdata nu voi reveni la el.

8. Mostra apa de parfum Dahlia Divine Givenchy : miroase foarte bine si mi se pare ca merge purtat in orice anotimp. Vreau a il cumpar si in varianta full size.

9. Dischete demachiante Izis : am mai vorbit depre ele. Imi plac in continuare la fel de mult.

10. Anticearcanul de la Aura : mai aveam foarte putin in el, dar prefer sa il arunc caci il am de o perioada buna de timp.

Produse de ingrijire a unghiilor :

11. Pila Oriflame : si pe asta o am de mai bine de 8 ani si am zis ca e cazul sa o arunc.

12. Oja neagra Mozaic de la Avon : mi-a placut atunci cand a aparut si chiar am folosit-o destul de mult,dar am uita de ea i oricum nu cred ca mai e buna de ceva.

Acetea sunt produsele consumate de mine. Voi ce produse de ingrijire / make- up preferati?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect