Produsele mele drugstore preferate #1


 Hello! Am tot vazut prin blogurile fetelor ca se vorbeste despre produsele preferate din categoria mass market - drugstore si m-am gandit sa va vorbesc si eu despre cateva pe care le iubesc de-a dreptul.
O sa incep cu fondurile de ten de la Catrice 24 hours si Maybelline Fit me. Din punctul meu de vedere, sunt cele mai bune fdt drugstore de pe piata. Cel de la Catrice are o acoperire mare, chiar foarte mare, si nu lasa efectul acela de masca. L-am purtat aproximativ 12 ore si nu lucea deloc tenul meu. O alta bila alba la acesta consta in faptul ca nu se transfera, ceea ce mi se pare super tare, iar pretul lui este in jur de 36 lei.
FDT de la Maybelline are o acoperire medie spre mare, este buildible si rezista mult si bine. Si pe acesta l-am purtat tot cam 12 ore si tenul meu arata impecabil, fara pic de luciu. Ce mai apreciez eu la acest fond de ten este aspectul natural pe care il confera tenului. Pretul sau a fost undeva la 29 lei la reducere la Kendra.
Tot de la Catrice mai am si  anticearcanul Camouflage care are o acoperire medie, oferind luminozitate zonei si rezistenta indelungata.Stick-ul de conturare de la Maybelline Master Contour, mi se pare un produs bun, la un pret avantajos ( 30 -35 lei), se lucreaza usor cu el, dat fiind faptul ca este cremos si contureaza fata intr-un mod armonios. Gelul de sprancene Maybelline Tattoo Brow - i-am facut si un review, deci imi place in continuare, mai putin atunci cand dupa o zi oxideaza, in rest..numai de bine.
Mascara L'Oreal False Lashes imi place extrem de mult si datorita periutei sale mici care ofera volum genelor, dar si datorita formulei sale lichide ce nu lipeste genele intre ele. Daca folosesc si clestisorul, imi si alungeste genele, deci ar fi un produs 2 in 1. 😁
Pentru a fixa cat mai bine fondul de ten, folosesc pudra de la Maxfactor Creme Puff..imi place tare mult ca nu incarca tenul si ca are un miros fain.Da, pudra asta are parfum in ea si se afla cam printre primele ingrediente, dar pe mine nu ma deranjeaza aspectul acesta.
Baza pentrul fardul de pleoape de la Melkior. V-am mai spus despre ea, se afla mai mereu in lista cu preferate, deoarece isi face treaba eficient,
Bronzer-ul de la Essence, il iubesc pur si simplu. Are niste particule aurii tare fine in ea, dand un aspect usor glowy tenului. O am de aproape 3 ani si am ajuns putin de tot la tavita, insa nu ma las pana nu o consum de tot. Sper doar sa mai fie disponibila. Cand am chef de o conturare mai intensa ( nu foarte intensa), folosesc paletuta de la Sleek Contour Stick, care are o pudra de conturare si un iluminator,care imi place destul de mult.
 Trusa Hide and Chick de la Barry M mi se pare foarte utila si foarte pigmentata. Are in componenta o pudra de conturare, 2 farduri de obraz extrem de pigmentate si 2 iluminatoare. Din ea folosesc mai mult pudra de conturare si blush-urile, deoarece arata extrem de bine combinate. Si nu a costat mai mult de 30 lei.
Era sa uit sa mentionez serumul de iluminare de la Catrice, care este incredibil de frumos. Eu il folosesc ca un fel de primer, in sensul ca il aplic inaintea fondului de ten. Imi place mult cum lumineaza sub fdt, e foarte natural.Bine, ca sa se vada asa trebuie aplicat un fond de ten cu acoperire mica, in nici un caz unul cu acoperire mare, deoarece ii claar ca nu se va mai vedea deloc. Serumul poate fi amestecat si cu fondul de ten, acuma depinde cum va place.eu prefer sa il aplic inainte.
La rujuri pot mentiona mul mai multe branduri, insa in poza am doar doua si anume : rujul lichid de la Alverde, intr-o nuanta de corai si rujul de la Rimmel London in nuanta 120 ( un roz nici aprins,nici prea cuminte). Ambele sunt foarte cremoase si le folosesc intens in perioada asta, dat fiindca am buzele uscate rau. Cand vreau ceva mat, apelez cu incredere la Boys'n'Berries.
Siiii, nu se poate sa nu mentionez un parfum pentru perioada de primavara - vara, care are si un pret mai mult decat decent ( 40 lei) : Zara Fruity EDT. Miroase atat de bine a..fructe, dulce,dar nu gretos si foooaarteee persistent ( > 8 ore). Cu siguranta cand ajung intr-un magazin Zara o sa imi mai iau si altele. Si la categoria parfumuri am mai multe preferate, insa le voi mentiona intr-un articol viitor cu produse preferate high end.
Cam astea-s favoritele mele drugstore de moment. Ce folositi din ce am prezentat?




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect