Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher


   
      Hello! E timpul sa va arat ce m-a dezamagit la capitolul fonduri de ten. Am o gramada de fonduri de ten, si de toate sunt foarte multumita,iar acesta de la YR m-a cam intristat.Bine,fondul de ten nu are nicio vina, eu l-am luat nepotrivit tenului meu ( am ten gras),insa pe perioada iernii tenul meu bate undeva inspre mixt/normal, cu zona pometilor uscata. Mi-am si facut un test pentru a vedea nivelul de hidratare al pielii la un magazin Khiels din Cluj, si fata respectiva mi-a zis ca in zona obrajilor nivelul de hidratare este 18, adica foarte scazut. Bineinteles ca dupa asta, m-am gandit ca un FDT hidratant ar fi ok in perioada asta..GRESIT! De cum l-am aplicat, nu cred ca o durat o ora si deja fata mea arata ca si cand era murdara, unde era nevoie de hidratare,pielea mea a ,,supt,, tot etc.
      Repet, fondul de ten nu are nicio vina, eu sunt responsabila,plus ca pe el scrie ca este ideal tenului matur,deci in nici un caz mie :)). In orice caz, i l-am dat mamei mele, poate ei ii va placea,insa pentru cineva cu un ten gras/mixt, nu este cea mai buna alegere. Pe voi ce produse v-au dezamagit?




<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script>
     (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
          google_ad_client: "ca-pub-3313501991391177",
          enable_page_level_ads: true
     });
</script>




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect