CATRICE - 24 h made to stay - Review 9

   



In articolul trecut, cel cu favoritele drugstore, va povesteam despre unul din cele doua fonduri de ten drugstore preferate de mine, si anume, cel de la Catrice 24h made to stay. Ma gandeam sa ii fac un review in caz ca sunteti in cautarea unui fond de ten care sa reziste, sa acopere si sa nu arate ca o masca. V-am mai spus ca sunt extrem de incantata de el si nu mi-am schimbat opinia.Sa va spun punctele sale forte :

  • Rezistenta foarte buna la transfer : in ziua cand l-am purtat am vorbti destul de des la telefon si nu s-a luat mai nimic pe ecranul acestuia. 👍
  • Acoperire mare/foarte mare : daca va apar cateva cosuri sau poate tenul nu arata cel mai ok la un moment dat, atunci acesta e alegerea..acopera foarte bine, fara sa aiba efect de masca si se adapteaza nuantei tenului.👍
  • Matifiaza bine : avand in vedere ca am un ten gras, nici de pudra nu mai am nevoie cand il folosesc.👍
  • Nu se simte pe ten 👍
  • Pret foarte bun : undeva la 35 - 40 lei. Depinde de unde il luati. De pe 1001 cosmetice il gasiti si la 28 lei.👍
Singurul minus pe care il are este ca se gaseste doar in 4 nuante :
  1. Ivory Beige 005
  2. Nude Beige 010
  3. Vanila Beige 015
  4. Warm Beige 025
Eu l-am luat in nuanta 010 Nude Beige, deoarece mi se pare ca nu pare nici prea inchis pe tenul meu si nici prea deschis. Il voi recumpara cu mare drag!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect