Unboxing #1

Va spuneam in articolul precedent ca astept un colet de la Sephora si iata ca a sosit. El a venit de joi, dar abia acum ma mobilizez sa scriu ceva.
Nu este o comanda mare, am ales doar fdt de la Too Faced Peach Perfect si o bagheta de mini glossuri marca Sephora, de care apropo, sunt incantata tare.Plus cateva mostre : o crema si doua parfumele pe care le voi incerca curand. V-am mai spus atunci ca cei de la Sephora au si o promotie :  la achizitionarea oricarui produs din gama Too Faced primiti un cadou tot Too Faced. Eu am primit un mini gloss de buze delicios, tot din gama Peach, tare dragalas. :P
Normal ca nu m-am putut abtine si am testat deja fondul de ten. Ca o prima impresie pot pune ca mi-a placut detul de mult, este ok ca si formula, arata natural pe ten. Urmeaza sa il mai incerc de cateva ori sa vad ce si cum rezista ( 5 ore cat l-am purtat a fost perfect) si o a ii fac i un review.
Per ansamblu, sunt foarte multumita de comanda si, cu siguranta vor mai urma si altele. Pana atunci va las articolul acesta. :)

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script>
     (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
          google_ad_client: "ca-pub-3313501991391177",
          enable_page_level_ads: true
     });
</script>

<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script>
     (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
          google_ad_client: "ca-pub-3313501991391177",
          enable_page_level_ads: true
     });
</script>



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect