Favoritele primaverii #1


Ce iute a trecut si primavara..parca nici nu am simtit cum a zburat, de aceea nu am prea multe produse noi intrate in categoria de favorite a sezonului ce tocmai a trecut..multe dintre ele se regasesc si aici.
O sa incep cu paleta de farduri de la Marionnaud, pe care am primit-o vara trecuta si care mi se pare perfecta pentru primavara - vara. Are 2 nuante de coral, una aurie, un verde cu particule aurii si un maroniu cald pentru tranzitie.
Paleta multifunctionala de la Barry M mi se pare excelenta pentru sezonul ce a trecut si cu siguranta ca o voi folosi si in perioada aceasta. Pentru ca am am catea fonduri de ten ceva mai inchise la culoare, am folosit Prime and Fine de la Catrice care ma ajuta sa imi fac nuanta perfecta de fond de ten. Mi-a placut de asemenea ca nu schimba textura fondului de ten.
O mare descoperire pentru mine in materie de fonduri de ten a fost cel de la YSL - Touche Eclat. Fara sa exagerez, e cel mai bun fond de ten pe care l-am incercat ( imi place ceva mai mult decat Double Wear de la Estee Lauder), drept ii si pretul e pe masura, in jur de 250 lei, dar merita. Arata foarte natural pe ten, acoperirea este mare si nu se transfera deloc. O sa ii fac si un review cat de curand.
Bineintelec ca nu pot trai fara iluminator, iar cel mai bun in categoria asta este Mary - Lou Manizer de la The Balm. Sunt convinsa ca ati mai auzit de el, asa ca nu are rost sa insist..
2 rujuri preferate am avut pana acum : unul de la YSL in nuanta 52 ( un roz aprins)..recunosc ca produsele YSL mi se par a fi extraordinar de bune si sunt si o fana declarata a acestora 😊, iar celalat este de la Yves Rocher din gama Grand Rouge, in nuanta 09.
Rimelul de la L'Oreal - False Lash a intrat repede in favorite si se mentine in continuare. Tusul de la Douglas - Cat Eyes complimenteaza ochiul de cate ori il folosesc, in special in combinatie curimelul de la L'Oreal.
Pastila de fard este de la Melkior in nuanta Voyage si este un verde deschis cu irizatii aurii superb. Imi pare tare rau ca nu mi-am luat si o paleta magnetica, deoarece am mai vazut cateva nuante pe care abia astept sa le cumpar.
Pudra minerala de la Rimmel London - Perfect Match m-a ajutat mult in perioada asta si o voi utiliza pana la final.
Cam acestea au intrat in categoria de favorite ale primaverii si multe se vor mentine si pe perioada verii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect