Consumate 3


Hei, fetelor! A sosit din nou momentul sa va arat ce am mai consumat eu in ultima perioada. Eu nu mai fac consumatele lunii , ci am preferat sa strang mi multe ambalaje ca sa am ce va arata, si oricum nu prea aveam ce sa va arat in fiecare luna. Asa ca sa incepedm :

I. Produse pentru par : 6

1. Sampon uscat Batiste : mi-a placut mult mirosul lui si faptul ca imi dadea volum la par. Ma deranja uneori doar ca se mai vedea praful acela alb la radacini, dar nu intotdeauna.👍

2. Sampon par vopsit Elseve Colorvive : il folosesc de atatia ani si nu mi-a cauzat nici o problema. 👍

3. Sampon par normal cu tendinte de ingrasare Elseve Argile Extraordinaire : mi-a curatat bine parul, insa trebuie aplicat un balsam sau o masca hranitoare deoarece cam usuca parul.

4. Sampon Apivita cu miere si floarea soarelul pentru par vopsit : Mi-a placut foarte mult cum imi lasa parul, moale si pufos 😄. L-am luat din Sensiblu la reducere cu 35 lei.👍

5. Mastile de par de la Palette : nu sunt grozave, dar nici rele. Oricum am alte masti mai bune decat acestea.

6. Balsam de par Garnier Color Natural : nu am cuvinte sa va spun cat sunt de bune balsamurile acestea..imi plac enorm de mult..la fel si vopselele cu care vin. M-am vopsit in urma cu 5 saptamani si culoarea inca arata proaspata. Pentru o vopsea din comert si la un pret asa mic, mi se pare incredibil rezultatul.👍

II. Produse pentru ten : 18




   
 1. Ser pentru diminuarea porilor de la Yves Rocher :  destinat tenului gras, si-a facut cat de cat treaba, nu mi-a provocat neplaceri si mi-a "netezit" aspectul porilor. Am dat pe el in jur de 40 lei la reducere.👍

2. Crema de zi si de noapte de la Yves Rocher din gama Elixir Jeunesse : mi-au placut mult si v-am mai vorbit desre ele si aici.

3. Demachiant bifazic pentru ochi de la Garnier : imi place foarte mult, ceva mai mult decat cel de a Nivea, deoarece am senzatia ca cel de la Nivea da o usoara usturime a ochilor.👍

4. Gel de curatare nutritiv de la Yves Rocher : desi e destinat tenului uscat spre foarte uscat, mi-a placut sa il folosesc si pe tenul meu gras. Nu mi-a cauzat nici o problema gen cosuri, puncte negre etc. 👍

5. Mostre crema de zi, de noapte si gel de curatare de la Kiehl's : sunt incantata de absolut toate mostrele;intradevar isi merita banii..cand o sa ajung intr-un magazin Kielh's am sa le achizitionez.👍

6. Mostra fond de ten Born this way de la Too Faced : produsele celor de la Too Faced chiar isi merita banii iar acest FDT nu se lasa mai prejos. Acoperire mare, aspect natural, nu se simte pe fata..ce mai..o minunatie.👍Cat am avut in mostra, mi-a ajuns pentru 3 aplicari.

7. Gel exfoliant pentru fata de la Sephora cu carbune : asa rau imi pare ca s-a terminat, dar l-am recumparat impreuna cu apa micelara din aceeasi gama. Curata tare bland pielea tenului, fara sa o irite si o lasa placuta la atingere. Big like Sephora!.👍

8. Apa micelara Sephora cu carbune : idem ca si gelul de curatare.Minunata!👍

9. Ser de fata intensiv Douglas Aqua Focus : l-am folosit seara inainte de crema de noapte. Mi-a placut textura lui si rotita pe care o avea ca si aplicator..imi masam fata pentru a intra cat de cat in piele, deoarece fiind hidratant si eu avand un ten gras, aplicatorul a fost numai bun.👍

10. Servetele demachiante de la Nivea : au fost ok..eu oricum rareori folosesc astfel de produse.

11. Masca de fata de la Balea cu sare din Marea Moarta : da o senzatie de racorire a pielii, insa pe mine parca m-a si ars in acelasi timp. Nu stiu daca o voi recumpara.

12. Masca de fata cu avocado de la 7th Heaven : am mai avut-o si alta data , deci va dati seama ca imi place mult. 👍

13. Plasturi pentru puncte negre de la 7th Heaven : am mai vorbit despre ei, raman in continuare in top.👍

14. Dischete demachiante de la Clinique si Ebelin : cele din urma nu mi-au placut..se desfac si se imprastie peste tot.

III. Produse pentru corp : 8

1. Sapun de maini de la Balea cu lapte si miere : mi-a placut d la miro si pana la textura si felul cum lasa mainile. 👍

2. Crema de corp Dolce&Gabbana ''The one": imi pare asa rau ca s-a terminat..era o lotiune usoara de corp ce mirosea asa de bineee..macar mai am parfumul ca si consolare :)).👍

3. Apa de parfum (mostra) YSL Black Opium Nuit Blanche : miroase bine, insa nu mi se pare cu mult diferit de Black Opium simplu.


4. Dizolvant pentru unghii de la farmec : 👍

5. Oja Gabrini si Farmasi : Cea de la Gabrini ii cea mai nasoala oja detinuta de mine 👎..nici nu are rost sa mai intru in detalii..Eee, cu cea de la Farmasi e alta poveste..mi-a placut de la nuanta si pana la cum se aseza pe unghii si cat rezista.👍

6. Tampoane zilnice Jessa :  cum pe cele de la Every Day nu le-m mai gasit, le-am luat pe acestea si pot spune ca imi plac parca mai mult.👍

7. Pasta de dinti Marvis cu lemn dulce si menta : mi-a placut gustul, in rest nimic deosebit la ea. Nu as mai da 25 lei pe ea.

IV. Produse de make up : 7



1. Clestisor de gene Ebelin : l-am folosit pana la epuizare si e timpul sa ii spun bye bye. Deja l0am inlocuit cu unul tot de la Ebelin,dar pe roz.👍

2. Mascara Effects Faux de la Yves Saint Laurent : nu stiu exact ce sa spun despre el, nu prea vad eu efectul de gene false decat daca ma dau cu tus, singur nu prea face cine stie ce. Am si varianta full size de la YSL si o sa il incerc  perioada mai mare de timp sa vad ce si cum.

3. Mascara Hypnose Drama de la Lancome : no, asta da mascara. Nu pot sa va spun cat de mult mi-a placut acest mascara : da volum din plin genelor ( doar ii drama), le si alungeste..pfuu..nota 10. Din pacate, pretul cam ridicat ma tine deoparte deocamdata.👍

4. Ruj Avon in nuanta Mauve : il am de cel putin 9 ani..gataa..mi-a placut mult nuanta si ca rezista bine pe buze, dar e mult prea vechi ca sa il mai tin.👍

5. Creion de sprancene de la Miss Carolyn : si asta ii de cand lumea..deci pa.

6. Bureteii Cupio : foarte buni si utili, dar e timpul sa ii schimb cu altii.👍

De aruncat :

* Bureteii de machiaj
* clestele de gene
*buretelul pentru dus ( pe acesta am uitat sa il mai pozez, dar apare in prima imagine).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect