Produsele mele de high end preferate # 1


    Va spuneam in articolul cu produsele de drugstore preferate ca voi face si unul legat de produsele cu preturi ceva mai mari, mai pe scurt high end. Si ca sa nu ma lungesc in introducere va spun doar ca au fost deja testate si ca parerea mea s-a format pe baza testarii lor.
In categoria de high end a fondurilor de ten le-am introdus pe cele doua din imagine, YSL Touche Eclat si Estee Lauder Double Wear. Ambele sunt fdt cu acoperire mare,cu diferenta ca cel de la YSL este ''buildable'' si nu se simte pe fata. Imi place ca da un aspect natural tenului si mentine sebumul sub control. Aceleasi lucruri spun si despre Estee Lauder, insa acesta este un fond de ten extrem de mat, lucru care nu imi displace deloc, dar e ceva mai greu pe ten si de asta eu il port la diferite evenimente. Aaa.. si nu este ''buildable'' ca cel de la YSL. Asta, in momentul in care il aplici trebuie imediat intins, altfel se va usca in portiuni si fara un demachiant nu ai nici o sansa sa il mai intinzi. Le iubesc la fel pe amandoua si chiar isi merita fiecare banut.
   Tot de la YSL am un ruj preferat si anume YSL Rouge Volupte Shine Oil - in - stick, care mai degraba e un balsam, insa are o textura extraordinar de fina si de placuta pe buze, si, desi este foarte hidratant, rezista lejer pe buze, undeva la 5 - 6 ore. Un alt lucru care imi place la acest ruj, este faptul ca se sterge frumos de pe buze, nu se intinde si ''pateaza'' buzele. Mie una imi place treaba asta cu patatul :)).
Lipstain-urile Sephora, mi se par a fi printre cele mai rezistente rujuri mate din cate am incercat si mi-am luat doua nuante, nuanta 115 care ese un roz cu particule aurii superb,specific anotimpului calduros, si nuanta 22, care este un nude caramel sau nu stiu cum sa il descriu :)). Ambele rezita fara probleme pe buze, indiferent ce mananci ( cu exceptia alimentelor uleioase) sau bei. Partea mai putin placuta si asta in cazul meu, este ca usuca buzele dupa o perioada de purtare, insa tot raman preferatele mele.
    Pigment de pleoape de la  The Balm, il port de fiecare data cand am ocazia, are o nuanta superba de cupru si arata minunat pe pleoape. De la The Balm mai am si doua iluminatoare, binecunoscutul Mary-Lou Manizer si Cindy-Lou Manizer. Cel din urma imi place o idee mai mult decat Mary Lou, deoarece este un rose gold si arata tare bine pe ten.Oricum, mi se par cele mai bune iluminatoare, dupa cel de la Becca,insa pe acela deocamdata nu il mai am.
    Pentru machiajul ochilor, nu exista sa nu folosesc macar o nuanta din paleta Chocolate Bar de la Too Faced. Pe langa binecunoscutul miros a acestei game, de care nu cred sa nu fi auzit, pigmentarea fardurilor este incredibila. Mie machiajul cu aceasta paleta imi rezista undeva la 12- 14 h fara sa se stranga in pliu si nu exagerez, Merita fiecare banut cheltuit.
    Setul de la Clinique, format dintr-o crema de fata cu spf 20 si un gel exfoliant de curatare in varianta travel size, l-am cumparat din Sephora la pretul de 64 lei sau cam pe acolo. Imi place foarte mult pentru ca e nimerise chiar atunci o mica escapada de weekend si am profitat de ele la maxim. Crema intra repede in piele si nu ramane pelicula aceea grasa ca la majoritatea cremelor cu spf si ce mi-a placut si mai mult la ea a fost faptul ca nu ii colorata. Urasc cremele cu spf colorate, pe langa ca sunt si grase. Eu foarte greu imi gasesc o crema cu spf care sa imi placa si cea de la Clinique face fata.Ma gandesc  sa o cumpar si full size. Despre exfoliant mare lucru nu am ce sa zic, mi-a placut,recunosc ca nu am mai intalnit o senzatie asa placuta ca la el. Are particule grunjoase ce se simt pe ten,insa nu il usuca deloc tenul, ci din contra, il hidrateaza. Ma gandesc daca o sa il cumpar in varianta full size.
    Acestea au fost pe momemt favoritele in materie de high end. Daca o sa mai descopar ceva, o sa va tin la curent.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect