Consumate 1



La multi ani dragele mele! Fie ca noul an sa va aduca exact ceea ce va doriti voi, sa aveti numai bucurii si pace alaturi de cei dragi voua! Speram sa scriu ceva mai repede articolul acesta, dar...
Luna decembrie a fost una foarte incarcata,din toate punctele de vedere si, dupa cum vedeti, nu m-am lasat mai prejos nici la capitolul "terminate".

I. Produse pentru par: 4


1. Sampon pentru par vopsit de la L'Oreal Elseve : mi se pare un sampon extrem de bun pentru pretul pe care il are ( pana in 12 lei). Imi lasa parul curat, moale si stralucitor, ceea ce ma oncanta la maxim. Il folosesc de cativa ani si nu ma satur de el.👍🏻

2. Hair Spray Care&Hold de la Nivea : este un fixativ cu o putere medie de fixare, dar destul de bun. Imi place ca nu incarca parul, da un aspect natural coafurii, iar mirosul este tare placut..in stilul Nivea.👍🏻

3. Nivea Diamond Gloss Mousse : daca produsul precedent de la Nivea mi-a placut, ei bine spuma asta m-a dezamagit maxim.. folosit cam jumatate din ea, dar si-a schimbat repede textura..este foarte apoasa si ingrasa parul si nici nu mi s-a parut ca da cine stie ce volum la par. Singurul plus pe care il are este mirosul, in rest...zero.👎🏻

4. Apivita hair mask cu acid hialuronic: unele din noile descoperiri in materie de ingrijire o reprezinta gama Apivita. Au intr-adevar un pret putin mai ridicat, insa merita tori banii. Lasa parul foarte moale si fara sa il ingrase, iar mirosul este unul minunat. Pe mostra aceasta am dat in jur de 10 lei si m-a rinut o luna jumate.😃

II. Produse pentru corp: 8



1. Tampoane zilnice de la Every Day : am mai pomenit despre ele, raman in continuare in favoritele mele.

2. Gel de dus bio de la Floraluxe : m-a surprins placut acest gel de dus, atat prin mirosul delicat, cat si prin textura fina pe care o are. Nu stiu sa va spun de unde il puteri lua, deoarece l-am primit.

3. Ulei de dus senzual cu cocos de la Yves Rocher : este mirific.Nici nu stiu ce as mai putea adauga..are un miros delicios de cocos, wfectiv imi vine sa il mananc. Cei de la YR scot niste colectii absolut dementiale.Le recomand,in special cele cu cocos.

4. Gel de dus cu ceai verde de la Sephora : l-am avut in varianta mini si mi-a placut. Are un miros fresh, textura placuta si face spuma multa, chestie care mie personal imi place.

5. Gel de dus cu trandafir din gama Marionnaud : cei de la Marionnaud au o varietate larga de produse proprii,produse care sunt chiar foarte bune si la un pret rezonabil. Aici intra si acest gel de dus (mostra),cae mi-a incantat simturile cu aroma imbietoare de trandafir. Il voi recumpara cu siguranta in varianta full size, dar dupa ce mai termin ce am prin baie.

6. Sare de baie cu masline si grau de la Yves Rocher : am mai avut, v-am mai spus cat de mult imi plac si se vor regasi in continuare in baia mea.

7. Apa de pafum Kenzo World (mostra) : este un deliciu..miroase incredibil de bine,fresh,cu un usor iz masculin. Este un parfum potrivit pentru primavara-vara si probabil ca il voi achizitiona in urmnatoarea perioada.

8. Sapun de maini cu pepene rosu de la Balea : imi plac grozav de mult aceste produse..nu usuca pielea, au o diversitate de arome, deci nu risti sa te plictisesti, plus un pret mai mult decat convenabil..5 lei.👍

Produse pentru ten : 16


1. Dischete demachiante de la Cleanic : mi se par cele  mai bune pentru demachiere.Sunt moi si nu zgarie deloc.

2. Double serum pentru ten de la Clarins : este un ser destul de bun,mi-a placut atat consistenta,cat ai senzatia pe care mi-o lasa pe ten.Singurul dezavantaj eate pretul destul de mare ( 360 lei),lucru care ma face sa nu il cumpar in varianta full size.

3. Crema de ochi de la Clarins : este un produs extraordinar pentru zona ochilor,mi-a placut nespus. Are o consistenta ceva mai groasa,dar intra repede in piele si hidrateaza foarte bine pielea din zona ochilor. Ma gandesc serios sa o cumpar. Pretul ei cred ca se invarte undeva intre 150 - 200 lei.

4. Crema de zi de la Biotherm cu SPF 25 : imi place ca are un spf ridicat fata de majoritatea cremelor din comert, insa nu stiu daca as da atatia bani pentru o crema. Eu oricum nu ma omor atata dupa spf, mai ales iarna cand nu port mai deloc.

5. Fond de ten multi-regenerant de la Clarins : desi mi se pare a fi destinat tenurilor uscate /normale,mi s-a potrivit perfect si mie, care am un ten gras. Nu s-a strans, nu mi-a incarcat fata si nici nu am avut senzatia de disconfort, in plus, mi-am simtit hidratat tenul pe tot parcursul zilei.. 

6.Masca de fata cu propoilis pentru ten gras predispus la acnee de la Apivita : de curand am descoperit ca cei de la Apivita au scos o gama larga de masti pentru fata si cea care mi-a trezit interesul a fost cea cu propolis. Mie personal,mi-a placut mulkt masca, si-a facut treaba. Am scapat si de acnee si mi-a lasat fata si foarte curata. O recomand celor cu probleme ale tenului. Pret : 50 - 60 lei.

7. Apa micelara demachianta de la Yves Rocher din gama Sebo Vegetal : este destul de bunicica, mi-a curatat fata de machiaj fara nici o problema, nu m-a iritat deloc ( avand in vedere ca are alcool si putin parfum). Pret : 20 lei.

8. Demachiant bifazic pentru ochi de la Garnier : mi se pare cel mai bun de pana acum..il depaseste si pe cel de la Nivea. Curata imediat machiajul ochilor fara sa il intinda, nu ma ustura ochii deloc (de la cel de la Nivea am o usoara senzatie de usturime) si are un pret avantajos..12 -14 lei.

9. Ser de fata Vital Protect de la Marionnaud : imi pare tare rau ca l-am consumat caci mi-a placut enorm. Machiajul imi arata impecabil cand aplicam serul acesta si parca imi '' trezea '' tenul de cate ori il foloseam. Il voi recumpara cu siguranta. Pret : 70 lei.

10. Crema gommage de fata de la Cosmetic Plant cu galbenele : m-a tinut destul de mult, dar am reusit, intr-un final sa o termin. Mi-au placut particulele usor abrazive care curatau pielea, ins mai am si altele de testat si nu cred ca o voi recumpara prea curand.

11. Masti de fata 7th Heaven : am consumat doua..una cu avocado si una cu ciocolata. Pe cea cu ciocolata am am avut-o si bineintele ca o sa o mai am...e divina. Nici cea cu avocado nu se lasa mai prejos...si pe ea o voi recumpara. Adevarul este ca cei de la 7th Heaven fac niste masti incredibil de bune.Le recomand.😊 Pret : 7-8 lei, in functie de magazin.

12. Lotiune tonica cu extract de struguri de la Garnier : specifica tipului meu de ten (gras), chiar s-a vazut efectul ei..foarte calmanta si lumina tenul intr-un mod placut. Este deja pe lista de cumparaturi. Pret : 12 lei.

GUNOI : am de aruncat 3 produse si nu pentru ca nu mi-au placut, ci pentru ca le-am utilizat pana s-au defectat.

1. Pensula pentru FDT de la Lila Rosa
2. Pensula pentru pudra de la Miomare
3. Buretel multifunctional de la Cupio.

Cam acestea sunt produsele pe care le-am terminat. Voi ce produse folositi?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect