Fusta LaDonna neagra in clos cu aplicatii de dantela

Hello,hello! A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nici o tinuta fashion nou aparuta. Cum dadeam eu clickuri, iata ca am ajuns si pe site-ul celor de la StarShiners si am vazut cateva tinute destul de dragute. Adevarul e ca din liceu eu nu am mai comandat nimic de pesite-ul lor..mi se parea ca intr-o perioada prea o dadeau in tinute vulgare pana la extrem de vulgare.

Mie imi plac foarte mult fustele de tip clos,sunt foarte usor de purtat,mai ales la birou si au si  oarecare eleganta.
Fusta se incheie cu un fermoar la spate si are o lungime medie ( usor deasupra genunchilor). Este confectionata din material vaporos, voal cu aplicatie de dantela si banda din catifea, îmbinat dedesubt cu captuseala din material satinat, cu aplicatie din tul pe tiv, confortabil la purtat. Se poate asorta o bluza sau un top din voal, ceea ce va da o nota romantica si delicata tinutei, dar merge foarte bine si o camasa alba.
Este o fusta cu care iti poti face foarte multe tinute,iar pe mine ma ajuta foarte mult..tinuta comoda,eleganta si mereu versatila.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect