Review 5 -Yves Rocher Elixir Jeunesse

   Salutare! De ceva timp am inceput sa folosesc gama Elixir Jeunesse de la YR si m-am gandit ca e timpul sa le fac un review. Dupa cum stiti,eu sunt o fana infocata a tot ce inseamna YR ( am avut si unele mici dezamagiri bineinteles),dar per ansamblu sunt foarte multumita cu de produsele lor.   
      
    1.Ser elixir cu dubla actiune pentru tineretea tenului
      
      Personal, mie imi place foarte mult acest ser. Imi hidrateaza tenul si ii confera luminozitate,iar dupa ce aplic crema..parca as avea tenul de casmir.💗
     Serul contine extract de Aphloia, o planta ce ajuta la lupta impotriva imbatranirii tenului, iar prin dubla sa actiune la nivelul pielii stimuleaza sistemele de reparare si anti-poluare ale pielii. Eu am prins o oferta tare buna la aceste produse si ma bucur mult de ele,mai ales ca eu avand un ten gras cu tendinta acneica,ii simt beneficiile.P.S: nu incarca tenul deloc.

   2. Crema reparatoare de zi

   Primul lucru care l-am observat la tenul meu dupa ce am folosit crema,a fost elasticitatea sa,precum si faptul ca este foarte catifelat,iar fondul de ten se aseaza foarte bine si nu trebuie aplicat un primer. Eu una foarte rar folosesc acest gen de produs, deoarece mie imi este suficienta crema de zi. In ceea ce priveste ridurile nu ma pot pronunta, deoarece eu nu am riduri,poate doar doua-trei micute si aproape insesizabile. Cei de la YR spun ca ridurile vor fi reduse intr-o luna. Nu stiu ce sa zic, poate cineva care are riduri mai pronuntate va sti daca este asa. Oricum,o recomand cu mare caldura..este lejera si are un miros tare placut.
  Pe langa faptul ca matifiaza tenul, ceea ce mi se pare important este faptul ca in lista de ingrediente nu se regasesc uleiuri minerale,siliconi,coloranti si parabeni. De aseemenea, ei mai spun ca aceasta (crema) conține extract super concentrat de Aphloia, asimilabil în mod natural de către piele, obținut printr-un procedeu de extracție 100% natural – Brevet depus în Franța. Acest activ provine dintr-o filieră malgașă, ce contribuie la respectul pentru mediul înconjurător.

 3. Crema reparatoare de noapte este o crema intens hidratanta. Se aplica seara,imediat dupa serul elixir. Ce se spune despre aceasta :
- Formulă testată sub control dermatologic;

- Conține peste 91% ingrediente de origine naturală;
- Conține extract super concentrat de Aphloia, asimilabil în mod natural de către piele, obținut printr-un procedeu de extracție 100% natural – Brevet depus în Franța. Acest activ provine dintr-o filieră malgașă, ce contribuie la respectul pentru mediul înconjurător.
- Nu conține uleiuri minerale, silicon, coloranți și parabeni;
- Ambalaj din sticlă reciclabilă, carton obținut din păduri gestionate în mod durabil;
- Activ natural provenit dintr-o filieră malgașă exclusivă și respectuoasă cu mediul înconjurător.


  • APHLOIA: este un arbore originar din zona muntoasa a Madagascarului si are proprietati extraordinare de reparare si protectie. Acesta are o capacitate remarcabilă de regenerare a scoarței și de sintetizare în celulele frunzelor sale, a moleculei Aphloiol, ce protejează eficient împotriva agresiunilor din mediul înconjurător. Experții YR au extras și sintetizat această moleculă activă super concentrată, datorită unui procedeu de extracție 100% natural, exclusiv și inovator, pentru a-i reda pielii întreaga putere a acestei plante, protejându-i în același timp integritatea.
    .
       


     

    
    








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect