Favoritele toamnei 1































   Buna fetelor! am intarziat o gramada cu postarea aceasta caci mi-au placut foarte multe produse si nu ma puteam hotari ce anume sa aleg.Iata ca intr-un final m-am decis ce produse am utilizat intens in acest anotimp.
  O sa incep prin a va spune ca la FDT am alternat intre ele si nu am reusit sa imi fac un favorit.
  Ca produse pentru sprancene am ales gelul K-Brow de la Benefit, care,este fabulos!!!Nici nu am mai folosit altceva de cand l-am cumparat. L-am utilizat in combinatie cu creionul de la Trend it up din Dm si arata foarte natural.
 Anticearcanul de la Maybelline Age Rewind mi-a fost alaturi in perioada aceasta si este fenomenal. Cu siguranta ca il voi recumpara.
 Mascara Colossal Big Shot de la Maybelline l-am folosit mult pe perioada toamnei. Imi place ca imi da volum la gene, dar nu cred ca va mai fi in lista de favorite, deoarece am impresia ca imi incarca genele destul de mult.
Apa de parfum de la Yves Rocher Vanille Noir. Aroma sa m-a insotit in acest sezon si miroase extraordinar a..vanilie curata. Are o rezistenta buna..undeva la 6-8 ore, este elegant etc.Am doar cuvinte de lauda pentru acest parfum.
Kat Von D Liquid Lipstick. Desi am auzit multa lume plangandu-se de acest ruj, in special legat de reistenta sa, pentru mine a fost one of the best. Mi-a rezistat foarte bine pe buze chiar si atunci cand am mancat, am baut,am vorbit.Un minus la el ar fi ( din ce am observat eu) ca se cam intinde. Eu il am in nuanta Lollita si amdat 90 de lei la Sephora.
Blush Pretty de la Flormar. Nu am prea avut eu de-a face cu brand-ul acesta, dar am fost placut surpinsa de acest blush..este pigmentat, se intinde usor si arata foarte bine pe ten.
Kokos ceara de par. Am luat-o din Dm si ii tare ok. O folosesc dupa ce ma usuc,deoarece mie mi se electrizeaza parul,iar ceara asta isi face treaba.Unde mai pui ca are si un miros delicios de cocos.
Paleta I Divine de la Sleek. Are niste nuante absolut superbe, foarte rezistene si are si un pret bun,undeva la 45-50 lei.
Pigment de pleoape The Balm. L-am folosit atat vara,cat si toamna. Imi place extrem de mult..se aplica usor, rezista bine si evidentiaza ochii foarte mult.Il recomand mai ales persoanelor cu ochi albastri..o sa va placa.
Iluminator Becca despre care am mai vorbit si a fost si in favoritele verii.Deocamdata nu a fost detronat.
V-am mai povestit eu de baza mea de machiaj de ochi preferata si in alte articole..ei bine Melkior Eyes Base ramane in continuare in favoritele mele.
Si ultimul produs este tot un blush,de data asta de la Essence din colectia MATT. L-am folosit foarte des in perioada asta, si cu siguranta o sa intre si in favoritele iernii.Este un blush foarte pigmentat si trebuie putina atentie cand se aplica pe ten, deoarece riscul sa iti faci pometi de clovn este foarte mare.😁




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect