Planuri 2018

Odata cu Noul An,mi-am propus o serie de obiective pe care (sper) sa le indeplinesc. Anul trecut a fost unul cam nebun, cu multe evenimente si mai tot pe fuga. Anul acesta sper sa fie unul ceva mai linistit, macar din punct de vedere spiritual. Am sa insir mai jos cateva dintre principalele obiective pe care mi le-am propus:
- sa citesc mai mult;
- sa imi petrec mai mult timp cu familia;
- sa imi iau o garsoniera/apartament cu 2 camere (asta-i relativa doar);
- sa calatoresc;
- sa invat sa fiu mai rabdatoare si mai intelegatore cu mine si cu cei din jur;
- sa incerc sa nu mai fiu asa de cheltuitoare, mai ales in ceea ce priveste lumea cosmeticelor si a parfumurilor. Asta-i cam  imposibila, dar incerc.😁
- sa reusesc sa imi gasesc alt loc de munca ( imi place si actualul job, dar as vrea ceva mai pe domeniul meu de practica) ;
- sa reduc numarul conflictelor din viata mea astfel incat sa ma pot relaxa.
sa setez niste limite clare astfel incat oamenii sa inceapa sa se comporte cu respect fata de mine.
Cam acestea ar fi scopurile pe care sa le duc la indeplinire pe parcursul acestui an..in caz ca am uitat ceva ( si e  posibil), am sa mai adaug pe parcurs. Pana atunci insa, au revoir!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consumate 3

Dezamagire # 2 - Fond de ten hidratant cu efect Nude de la Yves Rocher

Review 10 - FDT Too Faced Peach Perfect